No tenim espai assignat

No tenim espai assignat

par NURIA MORA ALQUEZAR,
Nombre de réponses : 5

Sóc la directora del CFA Concepció Arenal. En previsíó de fer la pg web del  centre amb nodes, al demanat l'espai em trobo que no existim a l'espai . Algú pot indicar-me com seguir o amb qui poder parlar ?

Gràcies

Poso imatge :


En réponse à NURIA MORA ALQUEZAR

Re: No tenim espai assignat

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Núria,

Primer heu d'accedir al portal amb l'usuari del centre (a8064623) i la contrasenya corresponent. D'aquesta manera es crearà un espai pel vostre centre. Després designeu el/la gestor/a que demanarà els serveis (podeu designar fins a 4 gestors/es). Finalment, accediu al portal amb l'usuari gestor i aneu a El meu Àgora. Veureu que s'obrirà el vostre espai i podreu sol·licitar els serveis d'Àgora (Nodes i/o Moodle).

Per a més informació consulteu la següent pregunta freqüent.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: No tenim espai assignat

par CFA Concepció Arenal,

Hola Isabel,

Entro com a centre, se suposa que sóc la gestora , com pots veure a la foto anterior estic logada (nmora) I surt sempre el mateix, no surt el centre CFA Concepció Arenal. Quan he fet la consulta, creu-me que ja he llegit les preguntes frequüents, ja havia fet el que em recomanes, així que torno a fer la consulta.

CFA Concepció Arenal

08064623


Cordialment

En réponse à CFA Concepció Arenal

Re: No tenim espai assignat

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia,

El primer pas és "loguejar-te" amb l'usuari del centre, és a dir a8064623 i la contrasenya corresponent (d'aquesta manera es crearà el registre del centre).

Després d'accedir amb l'usuari de centre has d'anar a El meu Àgora, apartat Gestors i afegir la usuària nmora

Per últim, has d'accedir amb l'usuari nmora i anar a El meu Àgora. Apareixerà directament el centre que has de gestionar (no cal buscar-lo).

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

No veig el botó el meu agora

par CFA Concepció Arenal,

He fet el que m'has dit, com veus a la foto logeada amb codi del centre .No surt el botó el meu agora,( o jo no el trobo i he obert tots els menus ) i anant a la consulta "no veig el botó " em redirigeix a on surt el cercador de centres i no estem.

Bucle total.

No hi ha suport telefònic ?

Gràcies