Fòrums restringits només per a grups d'usuaris

Fòrums restringits només per a grups d'usuaris

per CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ -
Nombre de respostes: 4

Hola bon dia a tothom,

tinc un dubte i us estaria molt agraït si me'l podeu solucionar:


-Tinc un curs moodle, i dins ell els usuaris els tinc agrupats en grups. Doncs bé, m'agradaria crear diferents fòrums però que cadascun d'ells sigui NOMÉS per a cada grup en concret, i que cada alumne quan entri només vegi el fòrum del grup al que ell/a pertany. Sabeu si és possible aixo? 

Moltes gràcies per avançat!

En resposta a CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ

Re: Fòrums restringits només per a grups d'usuaris

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Carles,

Quan afegeixes una activitat a un curs (per exemple un Fòrum) pots editar una sèrie de paràmetres, entre ells Paràmetres comuns de mòduls. A Mode de grups podeu posar Grups separats, i així els alumnes només veuran el seu fòrum.


Després, a Restriccions d'accés podeu indicar per a quin grup serà visible.

Per tant haureu d'afegir tantes activitats Fòrum com grups tingueu.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Fòrums restringits només per a grups d'usuaris

per CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ -

Moltes gràcies Isabel! Somrient Només que no trobo l'opció Restriccions d'accés. Buscant he vist que ja havies explicat a un altre tema que per habilitar-ho em cal anar a administració del lloc i característiques avançades. Ho he fet però tot i així continua sense sortir-me aquesta opció a l'hora d'afegir un fòrum. Pot ser que trigui un temps a habilitar-se i sortir visible?


Moltes gràcies!

En resposta a CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ

Re: Fòrums restringits només per a grups d'usuaris

per CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ -

Perdona Isabel, però ja he vist per què continua sense sortir-me Restriccions d'accés. Resulta que l'habilito a administració del lloc i deso, però tot i així he tornat a mirar i em continua sortint com deshabilitat. Ho he repetit diverses vegades (habilitar-ho un altre cop), però després de desar em continua dehabilitat. Un xic estrany no? Què penses que pot ser? gràcies!

En resposta a CARLOS CLEMENTE QUEIPO DIAZ

Re: Fòrums restringits només per a grups d'usuaris

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Carles,

Això és problema de la memòria cau del Moodle. 

Podeu provar d'habilitar la Restricció d'accés i anar netejant la memòria cau del navegador fins que es desi correctament, o ens podeu indicar quin és el vostre Moodle i us ho farem nosaltres.

Salutacions,

Isabel