Els subscriptors no reben notificacions

Els subscriptors no reben notificacions

per Mireia Foix Roura -
Nombre de respostes: 6

Hola!

Una subscriptora al nodes de la ZER Montgrí (a l'apartat de l'escola La Branca) ha comentat que no rep les notificacions (l'última, la número 27). En principi està confirmada com a subscriptora. Vés a saber si els altres subscriptors tampoc reben res... Hi ha alguna cosa que no hem fet bé? Ho podeu revisar, si us plau?

Per altra banda, algunes famílies s'han subscrit a la portada de la ZER i faltaria subscriure'ls a l'escola corresponent, o al revés. Voldria fer-ho jo mateixa per evitar haver d'enviar mails a cadascú. He estat llegint un missatge on es deia que s'havia de pujar un fitxer CSV però no ho entenc. Les imatges que hi ha de suport no coincideixen ben bé amb el que trobo actualment. Em podeu explicar com ho puc fer o bé indicar-me on puc trobar les instruccions? Moltes gràcies!!!


Mireia Foix

En resposta a Mireia Foix Roura

Re: Els subscriptors no reben notificacions

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Mireia,

Hem vist que al vostre Nodes no s'està enviant cap correu als subscriptors excepte a l'usuari que està subscrit al grup Portada (que només és el correu del centre). Com podeu veure a la següent imatge heu assignat les notificacions de correu de La Branca, El Rajaret i Puig Rodó al grup de subscriptors Portada (amb un únic usuari).


Hem afegit l'última notificació, on el grup de subscriptors de La Branca, rebran les notificacions de la categoria La Branca (ara, els usuaris subscrits a La Branca haurien de rebre els correus, perquè fins ara no els ha rebut ningú).

Heu d'afegir tantes notificacions, com grups de subscriptors diferents hi ha. Ho podeu fer des de Tauler - Opcions - Email subscribers - Notification - Afegeix.

Quant al grup Portada de la ZER, podeu subscriure usuaris en massa per cada grup de subscriptors. Seguint la pregunta freqüent relativa a la subscripció en massa, en quin punt us trobeu?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Els subscriptors no reben notificacions

per Mireia Foix Roura -

Hola!

Em sembla que he resolt el tema d'assignar les notificacions a cada grup. Un dels errors és que devia crear el grup "Portada ZER", que deu ser el mateix que "portada". No recordo pas què vaig fer... Em sembla que també hi ha un embolic de categories i pàgines... en fi...

Pel tema de subscriure usuaris en massa, em demana un fitxer CSV i quan clico "Tria un fitxer" se m'obre el meu escriptori, com si l'hagués de trobar allà. Però sembla que haig d'escriure-hi els correus electònics que hi vull afegir, no? On haig de trobar aquests fitxers?


Merci!

En resposta a Mireia Foix Roura

Re: Els subscriptors no reben notificacions

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Mireia,

El fitxer CSV l'heu de crear vosaltres. És un full de càlcul tipus Excel que a l'hora de desar heu de triar que sigui en format CSV.

A la pregunta freqüent podeu veure l'estructura que ha de tenir el fitxer. Ha de ser similar a aquest:


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Els subscriptors no reben notificacions

per Mireia Foix Roura -
Hola!

He provat de fer un arxiu però no me l'acceptava, hi havia diferents tipus de CSV i no ho dec haver fet bé. De tota manera, els he afegit un a un, ja que hi havia pocs subscriptors.

Pots mirar si ho he fet bé, si us plau? Jo em vaig subscriure com a Mireia Proves i des que ho vaig "arreglar" hem penjat 4 articles (dos avui) i només he rebut un avís. Potser el d'avui el rebré d'aquí unes hores, però els de fa dos dies no els he rebut... Algunes famílies m'han dit que sí que els reben.

Gràcies per l'ajuda!

Mireia

En resposta a Mireia Foix Roura

Re: Els subscriptors no reben notificacions

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Mireia,

Hem revisat els articles que heu publicat des que vàreu "arreglar" les subscripcions i només n'hi ha un amb la Categoria La Branca (La setmana de carnestoltes). Tot i que l'últim (Danses) segurament heu rebut el correu poc després d'escriure al fòrum.

En principi tot està ben configurat. 

Aprofitem per recordar-vos que perquè s'enviï el correu als subscriptors, s'ha de marcar la categoria a l'article a l'hora de publicar-lo per primera vegada. Si primer el publiqueu i després el modifiqueu i li afegiu una categoria, no s'enviarà correu... només ho fa la primera vegada que es publica un article.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Els subscriptors no reben notificacions

per Mireia Foix Roura -

Hola! Tal com dius, em vaig endescuidar de marcar la categoria i un cop publicat me'n vaig adonar i ho vaig canviar. Ara ho he tornat a publicar i ja he rebut el mail d'avís.

Moltes gràcies!