OAuth

OAuth

by PERE LLORET BAYOD -
Number of replies: 5

Hola, estic intentant connectar el moodle amb Google, he activat l'API i el connector google del moodle, però si intento entrar al moodle a través del botó de Google em surt l'error 401, The OAuth client was not found.

Si vaig a Administració del lloc - Servidors - OAuth2 veig que Google té el System acount connected amb una creu vermella.

Alguna idea sobre què pot fallar? Gràcies.

In reply to PERE LLORET BAYOD

Re: OAuth

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Pere,

Has seguit els passos indicats a la pregunta freqüent?

Has pogut afegir totes les dades del vostre centre a la consola de Google?

Si ens indiques l'URL del vostre Moodle, podrem verificar que la configuració dins Moodle sigui correcta.

Salutacions,

Isabel

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: OAuth

by PERE LLORET BAYOD -

Hola Isabel, l'adreça és http://agora.xtec.cat/iescassa/moodle. Em faltava configurar el connector de Google Drive, ara ho he fet i segueix sense deixar entrar al moodle amb usuaris de google, surt l'error 401. A veure si hi trobeu què falla. Gràcies.

In reply to PERE LLORET BAYOD

Re: OAuth

by PERE LLORET BAYOD -

Hola, he revisat la pregunta freqüent, veig que hi ha una diferència: a la consola de credencials de l'API, on diu Dominis autoritzats, el domini xtec.cat surt amb la paperera tatxada, adjunto imatge. Què estic fent malament? Gràcies.

In reply to PERE LLORET BAYOD

Re: OAuth

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Pere,

Entenem que us referiu al punt E, a la pantalla de consentiment d'OAuth, oi?

Heu posat XTEC al punt A?

Si us ha de facilitar la feina, us recomanem que elimineu el projecte que heu creat i en comenceu un de nou, seguint els passos de la pregunta freqüent (només heu d'adaptar el nom propi de centre, la resta és igual).

Salutacions,

Isabel


In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: OAuth

by PERE LLORET BAYOD -

Hola Isabel, gràcies per atendre'm. He creat un nou projecte seguint el tutorial. En el punt E, on diu "Correo electrónico de asistencia" em surt b7005650@xtec.cat" (el correu del meu centre) i no ho puc canviar. De totes maneres sembla poc important perquè ara ja em permet validar-me com a usuari google.

O sigui que en principi funciona! Gràcies.