Com us va l'entorn Àgora?

Com us va l'entorn Àgora?

par Administrador/a Espai de suport,
Nombre de réponses : 6
Hola a tothom,

Acaba de començar un curs nou i l'entorn Àgora, després d'algun problema inicial, sembla que funciona correctament.

Recordeu que podeu fer servir aquest espai per comentar com funciona el vostre Moodle i els problemes que pugui donar. Nosaltres estarem al cas de tot allò que ens comenteu i intentarem corregir les possibles deficiències el més aviat possible.

Cordialment,

Albert Pérez Monfort
En réponse à Administrador/a Espai de suport

Re: Com us va l'entorn Àgora?

par Ramon M Bergadà Marimon,
Hola Albert,

L'Àgora va bé, però tinc un problema amb el bloc d'usuaris en línia perquè no mostra la llista d'usuaris connectats.

Gràcies,

Ramon Bergadà
En réponse à Ramon M Bergadà Marimon

Re: Com us va l'entorn Àgora?

par Albert Pérez Monfort,
Hola Ramon,

Veig que aquí tampoc els mostra. Haurem de mirar que passa!

Ens anotem la incidència i busquem remei.

Gràcies i a reveure,

Albert
En réponse à Administrador/a Espai de suport

Re: Com us va l'entorn Àgora?

par GERMAN ARBIOL OLIVER,
Hola,
jo he tingut problemes al restaurar un curs amb usuaris i registres d'activitats.
També m'he trobat que al fer un enllaç a una web des d'una imatge, aquesta desapareix i es mostra el text alternatiu a la imatge.
Finalment un suggeriment, instal·lar l'aplicatiu Wiris i l'editor de fórmules que en Ramon Eichart ens facilita.

Salutacions


En réponse à GERMAN ARBIOL OLIVER

Re: Com us va l'entorn Àgora?

par Albert Pérez Monfort,
Hola Germán,

La restauració de cursos és una de les parts més delicades, ja que normalment funciona be però en algunes ocasions degudes a diferents causes (codificació dels caràcters, incompatibilitat entre versions...) dóna problemes. Si vols i ens fas arribar el curs ens ho podem mirar.

Ens mirem això que comentes del a imatge a veure que podria passar.

Està previst instal·lar la Wiris. A veure si la podem deixar-la en marxa ben aviat. Quan la tinguem instal·lada us ho farem saber amb una notícia al portal.

Gràcies per fer-nos arribar les incidències i el suggeriment.

Us mantindré informats dels avenços en aquests camps que comenteu.

Cordialment,

Albert
En réponse à Albert Pérez Monfort

Re: Com us va l'entorn Àgora?

par GERMAN ARBIOL OLIVER,
Hola Albert,
el curs es diu Taller d'Informàtica Educativa (TIM), tens la còpia de seguretat al curs, pots provar de restaurar-la.
També veuràs en aquest curs el que et deia de l'enllaç des d'una imatge.

Salutacions
En réponse à GERMAN ARBIOL OLIVER

Re: Com us va l'entorn Àgora?

par Albert Pérez Monfort,
Hola Germán,

Em pots facilitar un accés al vostre Moodle al correu de la XTEC (aperezm@xtec.cat)? Ara com ara no se com accedir-hi.

Fins aviat,

Albert