Error Agora que persisteix .. :/

Error Agora que persisteix .. :/

par Maryanne Borrell,
Nombre de réponses : 0

Hola bona tarda!

Després de les vacances de nadal al meu centre vam tenir molts problemes perquè al intentar entrar al moodle del centre sortia aquest avís blau d'Àgora:

Suposem que està relacionat amb el manteniment que es va fer durant les vacances.

Vam eliminar cookies dels navegadors, i vam donar instruccions al alumnes de com fer-ho en Chrome, Firefox, Safari, etc (també molts problemes perquè el que funciona a classe no sempre funciona a casa i alguns dels nostres alumnes no solt molt "digitals"), i després de bastants intents, semblava que tot estava resolt. Encara torna de tant en tant, no sabem perquè, però tornem a eliminar cookies i ja està.

Malauradament, avui m'he posat una estona a fer una mica de feina al Nodes (perquè hi volem trasllar la pàgina web de l'escola), i em trobo que em surt la pantalleta blava CADA COP que faig un canvi i vull vistualitzar la pàgina.

Passa CADA COP que li dono a tornar a l'inici o mostrar la pàgina amb la que estava treballant.


La única solució que he trobat es tancar pestanya, tornar a borrar cookies i tot el que vegi, tancar navegador, tornar a obrir, tornar a obrir Nodes (aquí també bastants intents fallits amb pantalla blava), però desprès quan aconsegueixo fer un canvi i vull tornar a l'inici o la pàgina, RRRACA, un altre cop el missatge blau.

Algún suggeriment?

Moltes gràcies per avançat!