Atenticació d'usuaris

Atenticació d'usuaris

de Xon Coll Llorens -
Número de respuestas: 6

Aquesta darrera setmana, a mitja sessió, el servidor ens acostuma a fer fora. Tornem a posar el nom d’usuari i contrasenya, i podem continuar fins que ens torna a fer fora. Alguns professors i alumnes asseguren que, a vegades, no poden ni entrar. Posen nom d’usuari i contrasenya, s’esperen una bona estona fins que els dóna un error i no els deixa entrar. Què pot estar passant?

Gràcies,

Xon

http://agora.xtec.cat/iesdeulofeu/moodle/

En respuesta a Xon Coll Llorens

Re: Atenticació d'usuaris

de Isabel Higueras Ruiz -
Bones,

A nosaltes, a l'EOI del Prat, ens passa el mateix i és realment incòmode. Això succeix en qualsevol moment, obrint una tasca, un missatge intern, accedint a un fòrum i fins i tot posant notes al 'Grade Book'.Moltes gràcies per la vostra resposta. Imagino que deu ser un problema puntual.

Aprofito també per comentar que hi ha problemes en fer un backup del curs quan es volen emmagatzemar més de 2MB. És correcte? Abans això no em passava. Ara em passa des de fa una setmana i em fa una mica de por. El que faig és fer còpia sense 'user data' per tal que pesi menys, però no m'agrada perdre aquesta informació. Hi ha alguna solució?

Gràcies anticipades i salutacions cordials a l'Equip d'Àgora,

Isabel Higueras

http://agora. xtec.cat/eoielprat/moodle

Curs 'English 2': http://agora.xtec.cat/eoielprat/moodle/course/view.php?id=21


En respuesta a Xon Coll Llorens

Re: Atenticació d'usuaris

de LLUIS VALENCIA LOPEZ -
Ahir i avui no només ens ha passat això sinó que tot va molt i molt lent. Aquest matí, el mateix quadern virtual fora d'àgora s'obria sense pegues, mentre que al moodle no havia manera que es carregués.

En respuesta a LLUIS VALENCIA LOPEZ

Re: Atenticació d'usuaris

de Josep Maria Viñolas Auquer -
Hola,

A nosaltres també ens passa. Val a dir que el problema amb les sessions ja el vaig detectar des d'abans i vaig deixar nota en aquest fòrum. Ara el problema sembla agreujar-se, ja que es repeteix més sovint.

També es veritat que des de l'última actualització de dijous passat, el Moodle va més lent, especialment el tema del registre i autenticació d'usuaris.

Tot i que no sé si ha estat un problema puntual, aquí us deixo el missatge que em sortia ara mateix en intentar accedir:

502 Bad Gateway

The server returned an invalid or incomplete response.

Salutacions.
En respuesta a Josep Maria Viñolas Auquer

Re: Atenticació d'usuaris

de Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola a tots!

Pel que ens ha comentat l'equip d'Arquitectura Tecnològica algun dels problemes que heu comentat durant aquesta setmana ja estan resolts (com ara la velocitat de càrrega d'algunes pàgines o el recaptcha) i altres estan en via de fer-ho durant els propers dies (a partir de demà si tot va bé). Per tant, us demanem una mica de paciència i preguem que disculpeu les molèsties que aquestes incidències us hagin pogut ocasionar. De totes formes, si veieu que els problemes persisteixen us agrairem que ens ho notifiqueu per intentar solucionar-ho el més aviat possible.

Una abraçada i fins aviat!!!

Sara
En respuesta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Atenticació d'usuaris

de Josep Maria Viñolas Auquer -
Aquests són missatges d'alguns dels nostres usuaris ahir per la tarda:

"Porto tota la tarda intentant entrar a Moodle i no hi ha forma, ¿saps si fan algun manteniment?
Tinc que revisar una muntanya d'exercicis i no hi ha forma.
Ho feia des de casa (tinc una bona connexió) i fent servir Mozilla, vaig passar a Internet Explorer i es va poder entrar una estona (després es va clavar de mala manera)"

Jo vaig tenir els mateixos problemes. Era ahir per la tarda, quan jo ja els havia enviat un missatge dient: "Pel que ens ha comentat l'equip d'Arquitectura Tecnològica algun dels problemes que heu comentat durant aquesta setmana ja estan resolts (com ara la velocitat de càrrega d'algunes pàgines o el recaptcha)"

Salutacions.
En respuesta a Josep Maria Viñolas Auquer

Re: Atenticació d'usuaris

de Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Josep Maria!
Gràcies, una vegada més, per fer-nos arribar aquests comentaris. Hem parlat amb l'equip d'Arquitectura Tecnològica i ens ha confirmat que durant les properes hores/propers dies (el temps que trigui en difondre's l'adreça del balancejador nou als servidors DNS) el problema amb la caducitat de les sessions Moodle estarà resolt.
De totes formes, si veieu que tot i això els problemes persisteixen, ja ens avisareu per continuar investigant!
Una abraçada i fins aviat!
Sara