Error al restaurar un curs

Error al restaurar un curs

by ALBERT PELLICER MUÑOZ -
Number of replies: 12

Hola;

Estic intentat carregar un Backup d'un curs de 80MB al Moodle i em surt l'error de que el document és massa gran: "Pot ser que el fitxer penjat excedeixi la directiva max_post_size de php.ini."

Com ho puc fer? Com es pot accedir al fitxer php.ini per a ampliar la mida dels fitxers?

Gràcies

In reply to ALBERT PELLICER MUÑOZ

Re: Error al restaurar un curs

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Albert,

Directament al Moodle es poden pujar fitxers de fins a 10 Mb.

Per pujar fitxers més grans, com és el cas, podeu fer servir el portal de gestió d'Àgora o un repositori extern. A continuació us deixem les preguntes freqüents relacionades:

Salutacions,

Isabel

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error al restaurar un curs

by ALBERT PELLICER MUÑOZ -

Hola;

Estic seguint els passos per a configurar-ho amb google drive i em quedo encallat creant el client d' OAuth, en l'apartat F 


Per crear les credencials heu de seleccionar el Tipus d'aplicació Web i posar:

        • Orígens de JavaScript autoritzats https://agora.xtec.cat
        • URIs de redirecció autoritzats https://agora.xtec.cat/nompropidelcentre/moodle/admin/oauth2callback.php


Al posar els dos URL em diu que l'orígen no és vàlid.


Si vaig on posa lista de dominios autorizados em passa el mateix.

In reply to ALBERT PELLICER MUÑOZ

Re: Error al restaurar un curs

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Albert,

Al pas A i B us heu de fixar que hi hagi posat XTEC.CAT, com a organització (si no hi podeu tornar, elimineu el projecte actual i torneu a començar de nou).

Salutacions,

Isabel

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error al restaurar un curs

by ALBERT PELLICER MUÑOZ -

Hola;

Ho he fet així, el primer cop també, però em segueix donant error.

Ho segueixo intentant.

Albert

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error al restaurar un curs

by ALBERT PELLICER MUÑOZ -

Hola;

No ho aconsegueixo de cap manera. Us adjunto un vídeo per mostrar com ho faig per si podeu detectar l'error:

Al vídeo m'he deixat de posar el nom del centre en la url https://agora.xtec.cat/nompropidelcentre/moodle/admin/oauth2callback.php , però els anteriors cops sí que ho he posat.

Aquest és el vídeo: https://drive.google.com/open?id=1sq-CRThHNuyO0q8MfPyijCVJsWdDl0IX

Gràcies per la vostra ajuda

Albert

In reply to ALBERT PELLICER MUÑOZ

Re: Error al restaurar un curs

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Albert,

Repassant la PMF, veig que potser no està ben explicat el punt E (que haureu de fer abans de les credencials).

Des de la consola i del projecte creat, heu d'accedir a Credencials i Pantalla de consentiment d'OAuth:


Heu de posar el nom de l'aplicació (Moodle del centre X) i dominis autoritzats: xtec.cat (vegeu imatge de mostra):


Després podeu seguir amb les Credencials (punt F).

Intentarem afegir aquesta informació a la PMF ben aviat per evitar saltar aquest pas.

Salutacions,

Isabel

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error al restaurar un curs

by ALBERT PELLICER MUÑOZ -
Hola;

Grècies pel suport. Ja he aconseguit vincular-ho.

Ara estic lluitant per a poder entrar. Trio "penjar un fitxer" i m'apareix el google drive, inicio la sessió i en la finestra emergent em demana l'usuari i cont., però quan li poso es queda en blanc i no connecta, ... només ho vaig aconeguir un cop i quan escollia el fitxer per a pujar-lo em donava error. Ja no he pogut entrar més, no sé si pot ser culpa de navegadors (ho he provat amb 3 diferents), sistema operatiu, ... segueixo intentant-ho.

Albert


In reply to ALBERT PELLICER MUÑOZ

Re: Error al restaurar un curs

by ALBERT PELLICER MUÑOZ -

Quan carrego el document, em surt que el fitxer no es pot llegir perquè no existeix o bé perquè hi ha probemes amb els permisos

In reply to ALBERT PELLICER MUÑOZ

Re: Error al restaurar un curs

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Albert,

Hem entrat i ho veiem bé. Hem pogut carregar documents des del nostre Drive sense problemes. Primer hem iniciat la sessió i hem permès la connexió:

 

Després d'iniciar la sessió tornem a clicar a l'apartat Google Drive i apareixen els fitxers que podem seleccionar:


Seguiu tenint problemes o és que ja ho heu solucionat vosaltres?

Salutacions,

Isabel

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Error al restaurar un curs

by ALBERT PELLICER MUÑOZ -

Hola;

He pogut pujar un Backup d'un curs de la IOC que comparteixen d'autoformació i l'he restaurat sense problema, però amb altres Backups no em deixa (inclús creats per mi), em surt l'error que us comentava abans.

Miraré de connectar amb dropbox a veure si funciona millor.

Gràcies

Albert

In reply to ALBERT PELLICER MUÑOZ

Re: Error al restaurar un curs

by ALBERT PELLICER MUÑOZ -

Hola;

Ara ja he pogut; Li costa bastant agafar els fitxers però al final me'ls ha agafat.

Salutacions i moltes gràcies per tot

Albert