Dubte

Re: Dubte

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Nombre de respostes: 0
Hola Mar!
Mirant els missatges fent les actualitzacions que demaneu he vist el que tens a l'adjunt. Jo no ho he posat... si us plau, és perquè vull entendre aquests temes. Què és això?
Les claus públiques i privades del reCaptcha els hem afegit nosaltres per estalviar-vos que us hagueu de donar d'alta a aquest espai per utilitzar aquest bloc. En cas que el vostre Moodle tingui activat l'autoregistre d'usuaris és molt important que l'activeu (tal i com s'explica a les notícies), per fer-ho més segur i evitar que sistemes automàtics es donin d'alta al vostre espai (amb la intenció, per exemple, d'afegir publicitat). A la Viquipèdia trobaràs més informació sobre el test de captcha (que segurament ja hauràs vist en donar-te d'alta a alguna web o intentar enviar un missatge a algun bloc).

I un altre cosa... tinc un espai al phobos amb un moodle i vull actualitzar-ho, per demanar preguntes d'administració que no pertoquen al tema agora... a on em dirigeixo????
Els dubtes d'ús de Moodle així com els relacionats amb phobos els heu d'adreçar al fòrum Espai Moodle a XTEC Fòrums.

Una abraçada i fins aviat!
Sara