Llibre de qualificacions

Llibre de qualificacions

per MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA -
Nombre de respostes: 5

Bona tarda,

L'altre dia vaig estar repassant i reconfigurant el llibre de qualificacions d'un dels cursos, i ara no m'apareixen les qualificacions d'algunes tasques. Segurament vaig tocar alguna cosa que no devia, però ho he repassat mil vegades i no trobo l'error. Us passo la URL, a veure si em podeu ajudar.

https://agora.xtec.cat/cfasolsones/moodle/

El curs on tinc el problema és COMPETIC 3, a la categoria C6- Tractament de la informació numèrica a Avaluació contínua, totes les tasques que hi ha dins d'aquesta categoria s'haurien de veure a l'informe d'usuari, i s'haurien de veure les qualificacions i no es veuen.

Gràcies

Mamen

En resposta a MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA

Re: Llibre de qualificacions

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Mamen,

Accedint a l'Informe del qualificador, si activeu l'edició (botó superior dret) podreu accedir a cadascuna de les qualificacions per alumne.

Si cliqueu al llapis d'una de les qualificacions de la categoria C6, per exemple Activitat 1-C1-C2-C3-Repàs, del primer alumne:



Veureu que s'obre una plana amb una sèrie de paràmetres per editar la qualificació. En aquest cas apareix marcada la qualificació com oculta a l'alumnat.



Si desmarqueu aquesta opció i deseu els canvis, l'alumne en qüestió podrà visualitzar aquesta qualificació en el seu informe. Per tant, haureu de revisar totes les qualificacions de tots els alumnes, sobretot aquelles que heu detectat que s'haurien de veure i no ho fan.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Llibre de qualificacions

per MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA -

Doncs ja ho arreglaré així. Gràcies.

Però tinc un dubte, si fins ara es veien les qualificacions de tots els alumnes, i jo l'única modificació que vaig fer és reordenar les tasques des de la configuració del llibre de qualificacions. Com pot ser que s'hagin ocultat totes aquestes tasques (que són moltes) a tots els alumnes??


En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Llibre de qualificacions

per MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA -

Bona tarda,

Continuo tenint problemes, i continuo sense saber perquè ha passat això. La solució que m'has donat funciona amb les tasques, però tinc moltíssima feina, ja que són moltes tasques i molts alumnes, no hi ha cap manera més automàtica per fer-ho? Però es que, a més a més, tampoc es veu la nota mitjana de la categoria, no la veuen els alumnes, però tampoc es veu a l'informe del qualificador. I no se com arreglar-ho...

Començo a estar desesperada, i intrigada perquè, com t'he comentat al missatge anterior, jo la única cosa que vaig fer és reodenar les tasques des de l'apartat de configurar el llibre de qualificacions.

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Llibre de qualificacions

per MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA -

Ja he trobat com fer aparèixer les mitjanes de les categories. Però t'agrairia que em diguessis si hi ha alguna manera de fer que es mostrin totes les qualificacions de cop. I, si ho saps, com em pot haver passat això, ja que jo no he entrat a cada tasca de cada alumne a ocultar-ho... Més que res perquè no em torni a passar.

Gràcies

En resposta a MARIA DEL CARMEN RUIZ VELA

Re: Llibre de qualificacions

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Mamen,

En el moment de reordenar pot ser que t'aparegués algun missatge sobre possibles conseqüències de fer aquesta acció i que l'acceptessis. 

Però no t'ho puc assegurar... Normalment Moodle sol avisar de què passarà si toquem qualificacions quan ja n'hi ha de posades.

Salutacions,

Isabel