Problema recurs tipus llibre

Problema recurs tipus llibre

par DAVID RODRIGUEZ MATAS,
Nombre de réponses : 4

Hola,

Em dic David i sóc el coordinador TIC de l'INS Eugeni Xammar. Tinc problemes en intentar obrir alguns llibres. He fet les següents comprovacions:
  • A un pc connectat a la xarxa de l'institut no puc obrir cap dels llibres d'aquesta secció. En canvi, sí que puc obrir els d'aquesta. He fet les proves amb els navegadors Google Chrome, Firefox i Opera.
  • A un mòbil connectat a la xarxa de l'institut tinc la mateixa situació però si desconnecto la wifi i utilitzo la connexió de dades no tinc cap problema.
  • Al pc de casa meva tampoc tinc cap problema.
Gràcies i una salutació,
David
En réponse à DAVID RODRIGUEZ MATAS

Re: Problema recurs tipus llibre

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia David,

Hem intentat accedir als llibres que indiques i no hem tingut cap problema. 

Què apareix quan ho intentes des de l'institut? Algun missatge d'error?

Ens pots enviar una captura de pantalla?

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problema recurs tipus llibre

par DAVID RODRIGUEZ MATAS,

Al gif animat següent pots observar el que succeeix al Chromium

Al gif següent pots observar com a un d'un curs de mates accedeixo sense problemes fins i tot a una pàgina amb un geogebra incrustat.

Per últim, pots observar com el problema és el mateix amb Firefox

El problema és el mateix treballant amb Windows. I sembla que només succeeix si estic connectat a la xarxa del centre perquè, com t'he comentat a l'anterior missatge, a casa no tinc cap problema i amb la connexió de dades del mòbil tampoc.

En réponse à DAVID RODRIGUEZ MATAS

Re: Problema recurs tipus llibre

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia David,

Això sembla problema de la vostra xarxa del centre. El Moodle funciona correctament fora d'aquesta xarxa i no som capaços de reproduir els errors.

Haureu de contactar amb el servei tècnic de la vostra xarxa.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problema recurs tipus llibre

par DAVID RODRIGUEZ MATAS,

Bon dia Isabel,

Com el proper curs escolar hauré de refer aquest curs del Moodle, de moment, he trobat una forma de solucionar el problema. És molt curiós perquè el mateix llibre al curs que hi ha penjat a Alexandria em funciona correctament així que he posat un enllaç en aquest i em servirà per sortir del pas aquest any.

Moltes mercès,

David