No puc MOSTRAR un tema

No puc MOSTRAR un tema

von Josep Suller Roca -
Anzahl Antworten: 3

hola, tinc un curs on hi ha un tema "penjat". No puc mostrar-lo als alumnes de cap manera.

Es tracta de la UNITAT 5 del curs: https://agora-eoi.xtec.cat/eoitarragona/moodle/course/view.php?id=1451&section=5

Vaig dins de EDITA / MOSTRAR TEMA i no es mostra després de donar-li a "mostrar"

Adjunto pantalla de la zona que està "penjada"

Em podríeu ajudar, si us plau??

Moltes gràcies



Als Antwort auf Josep Suller Roca

Re: No puc MOSTRAR un tema

von Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

El tema 5 ja es mostra!

És ben estrany que no reaccioni a l'acció directa. Hem obert l'enllaç per Mostra a una pestanya nova i ha reaccionat.

Salutacions,

Isabel

Als Antwort auf Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: No puc MOSTRAR un tema

von Josep Suller Roca -

hola

Gràcies, però ara no puc, per exemple "resaltar" el tema. Em podeu dir com heu fet això d'obrir l'enllaç a mostra a una pestanya nova per poder-ho solucionar i saber què he de fer si em torna a passar?

He provat de fer botó dret ratolí sobre EDITA / OBRE ENLLAÇ EN PESTANYA NOVA, però l'única cosa que em fa és obrir un duplicat de tot el Moodle, no s'obre el menú d'editar en la pestanya nova.

Com ho heu fet?

Gràcies



Als Antwort auf Josep Suller Roca

Re: No puc MOSTRAR un tema

von Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Josep,

Quan obres Edita, has de posar el ratolí sobre Realça i amb el botó dret seleccionar Obrir en una pestanya nova (sobre Realça, no Edita).

Si l'acció que vols fer és Mostra, has de fer el mateix: obrir la pestanya nova a partir de l'acció que vols fer.

Salutacions,

Isabel