Accés a Moodle

Accés a Moodle

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -
Nombre de respostes: 12


Bon dia,

El professorat editor del meu centre (EOI Reus) i l’alumnat no poden accedir als seus cursos de moodle des de fa uns dies. Jo els veig com a administradora, però ells no hi tenen accés i els dóna error (Accés erroni a un servei d'Àgora) .

Sé que hi havia tasques de manteniment del Moodle els dies 3 i 4, i vaig rebre un correu en que em parlava de novetats i menciona ‘no teaching’ per tant entenc que es deu haver desconfigurat algun paràmetre però no sé quin ni on canviar-lo. O potser jo ho associo a això i no és el problema.

Gràcies per avançat per l’ajuda!


En resposta a ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA

Re: Accés a Moodle

per RODRIGO ALONSO PARAMO -

Bon dia,

Em trobo en la mateixa situació (EOI de Viladecans).

Salutacions

En resposta a RODRIGO ALONSO PARAMO

Re: Accés a Moodle

per ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA -

Hola Rodrigo. 

Ens n'hem adonat que ens falla l'accés des de l'enllaç de la web de l'escola, però si els alumnes intenten accedir directament des d'Àgora si que poden entrar als cursos. No sé si us servirà com a opció fins que se solucioni el problema...

En resposta a ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA

Re: Accés a Moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

Torneu a provar d'accedir, prèvia neteja de la memòria cau del vostre navegador.

Salutacions,

Isabel

En resposta a ALEXANDRA ALVAREZ ARTIGA

Re: Accés a Moodle

per SILVIA MILIAN HITA -

Bon dia,


A lEOI del Prat ens trobem en la mateixa situació.


He netejat memòria i res.


Gràcies



En resposta a RODRIGO ALONSO PARAMO

Re: Accés a Moodle

per NURIA COSTA BOIX -

Bon dia,

Ahir vaig tancar el fil que havia obert el dia 6, dient que ja estava solucionat (hi vaig poder accedir com a administradora i com a professora), però veig que hem tornat a enrere, i ja he començat a rebre missatges d'alumnes.

He provat d'accedir-hi des d'Àgora i em surt el mateix missatge (accés erroni a un servei àgora).


Salut!

Núria Costa (EOI Blanes)


En resposta a NURIA COSTA BOIX

Re: Accés a Moodle

per Núria Abad Riva -

Bon dia!

A mi em passa exactament el mateix.

Salutacions,

Núria Abad (EOI Martorell)

En resposta a NURIA COSTA BOIX

Re: Accés a Moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Núria,

Prova de netejar la memòria cau del teu navegador. Quan hem accedit al matí, es veia aquest missatge, però després d'eliminar la memòria cau ha carregat la pàgina correctament. Ara mateix es veu així:


Salutacions,

Isabel

En resposta a RODRIGO ALONSO PARAMO

Re: Accés a Moodle

per Albert Pedreño Edo -

Bon dia,

A l'EOI Barcelona V - Sants ens trobem amb la mateixa situació:

-Des de l'ordinador de Secretaria es pot accedir al Moodle del centre, utilitzant l'enllaç del web;

-En canvi, des d'un ordinador de l'aula de la mateixa escola no podem accedir-hi. (Surt el missatge que molts de vosaltres j'ha heu penjat al fil, informant de què l'adreça del lloc és incorrecta).

Ens comenten els alumnes que des del seu ordinador particular no poden accedir, però que utilitzant ordinadors de la feina o bé a través del mòbil (no sé si amb l'App descarregada o bé amb el navegador) sí que ho poden fer.

Hem procedit a netejar la memòria cau dels ordinadors amb els quals no podíem accedir a Moodle i ara sí que funciona (amb navegadors Chrome i  Firefox).

Podem anunciar a l'alumnat que procedeixi a fer l'esborrat de memòria CAU per a evitar aquest problema, però tenim molt alumnat que no sabrà ni què és això de memòria CAU ni com fer-ho a casa. No es podria evitar aquest problema constant d'una altra manera?

Gràcies,

Albert