Telegram

Telegram

par MIGUEL TARAZONA BELENGUER,
Nombre de réponses : 28

Hola,

Sembla que el connector de Telegram no va molt bé, ja que ens publica diverses vegades el missatge.

Ho hem configurat per a que publiqui la imatge i tan sols al publicar, no a l'actualitzar. El resultat és el següent es pot comprovar a https://t.me/insjoandaustria:

Captura Canal Telegram

En réponse à MIGUEL TARAZONA BELENGUER

Re: Telegram

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bona tarda Miquel,

Sembla que havíeu deixat marcada l'opció d'enviar missatge a Telegram cada vegada que s'editava la publicació, i per això us ha sortit tantes vegades. Ja l'hem desmarcat.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Telegram

par MARTA PAPIO COMPTE,

Nosaltres hem seguit les passes que s'expliquen per configurar però no rebem res al canal.

En réponse à MARTA PAPIO COMPTE

Re: Telegram

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Marta,

En quin punt del procés esteu encallats?

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Telegram

par MARTA PAPIO COMPTE,

Bon dia Isabel,

No estem encallats enlloc. Hem seguit les passes d'aquest enllaç que ens han enviat per correu electrònic:

http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/telegram/index

Però hem fet una prova penjant un nou article a la web i no l'hem rebut al canal.


En réponse à MARTA PAPIO COMPTE

Re: Telegram

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Marta,

Ens pots passar l'URL del vostre Nodes? Li donarem una ullada a la configuració dins el web...

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Telegram

par MARTA PAPIO COMPTE,

Aquesta és l'URL del nostre Nodes:

https://agora.xtec.cat/escolarocabruna/

A veure si veieu vosaltres l'errada, jo no la veig enlloc.

Gràcies

En réponse à MARTA PAPIO COMPTE

Re: Telegram

par Jaume Dellunde Clavé,

Bon dia :

La url del vostre giny apunta a https://t.me/escolarocabruna

Si es fa clic per seguir l'enllaç, Telegram indica que el canal no existeix. Pot ser, per tant, que el canal no estigui creat o que el nom del canal que vau crear sigui diferent. Existeix un canal

https://t.me/rocabruna

que possiblement és el vostre. En els missatges que hi ha no apareix el botó Vista Immediata. Si heu creat el vostre bot, l'heu d'afegir com a administrador del canal.

En réponse à Jaume Dellunde Clavé

Re: Telegram

par MARTA PAPIO COMPTE,

Ja he arreglat el giny, gràcies.

Pel que fa a lo de la Vista Immediata no sé a què et refereixes. Al canal hi pengem coses directament però ara volíem que també sortissin els articles que pengem a la portada del Web de l'Escola.

Gràcies

En réponse à MARTA PAPIO COMPTE

Re: Telegram

par Jaume Dellunde Clavé,

Bon dia :

Quan ho tingueu configurat i ja es rebin els nous articles de portada a Telegram, el que es rep és una previsualització (Link Preview) de l'article amb la imatge destacada, acompanyada d'un fragment de text de l'article i un botó anomenat "Vista Immediata" (Instant View) .

Quan es fa clic en aquest botó, es mostra l'article sencer en un format optimitzat per a dispositius mòbils.

En réponse à Jaume Dellunde Clavé

Re: Telegram

par MARTA PAPIO COMPTE,

Gràcies per l'aclariment jejeje

El fet que no ens surti cap és pel fet que no he aconseguit que al publicar un article al nodes surti directament al telegram...

Jo ja no sé què fer. Estic en dues escoles i en una em funciona perfectament i a l'altra no...

En réponse à MARTA PAPIO COMPTE

Re: Telegram

par Artur J. Tallada Cervera,

Hola,

en el nostre cas tampoc rebem cap notícia de les que hem publicat ..... https://serveiseducatius.xtec.cat/baixebre/ Ho he revisat però no veigon està l'errada...

Artur

En réponse à Artur J. Tallada Cervera

Re: Telegram

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Artur,

Entenem que heu creat el canal públic del centre i obtingut el Chat ID. Després heu mantingut la conversa amb el @BotFather i heu obtingut el Token.

Quan heu afegit el bot creat com a administrador del canal, li heu donat permís per publicar els missatges?

Quant a la configuració dins Nodes, hem desmarcat l'opció Envia la imatge destacada (si n'hi ha), tal com s'indica a la guia (el codi de la plantilla del missatge que enganxeu als Ajustaments, ja inclou aquesta imatge destacada).

Salutacions,

Isabel

En réponse à MARTA PAPIO COMPTE

Re: Telegram

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Marta,

L'única cosa que se m'acut és que als Ajustaments de WordPress marqueu que s'enviïn missatges només per les categories seleccionades (ja que només heu seleccionat Portada). I el mateix per l'autor que pot publicar:


Ja ens avisareu si amb aquests canvis, funciona bé.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Telegram

par MARTA PAPIO COMPTE,

Res...he fet els canvis però no arriba l'article al canal...

Gràcies de totes maneres...

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Telegram

par MIGUEL TARAZONA BELENGUER,

Moltes gràcies,

juraria haver mirat i remirat que no estava marcat el publicar al editar però... igual se'm va despistar.

Altra pregunta:

Seria possible afegir al giny de xarxes socials la icona del telegram tail i com estan twitter, facebook, youtube, etc...?

Gràcies!

En réponse à MIGUEL TARAZONA BELENGUER

Re: Telegram

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Miquel,

Quan accediu als botons de compartició i cliqueu a +Més, us apareix tota la llista de botons, entre els quals trobareu el de Telegram.


Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Telegram

par MIGUEL TARAZONA BELENGUER,

Potser no m'he explciat bé o no ens hem entès, em refereixo a aquest giny:



Que es configura amb el giny:


A aquest giny no es pot configurar el Telegram.


Moltes gràcies per tot.

En réponse à MIGUEL TARAZONA BELENGUER

Re: Telegram

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Miquel,

Cert, en els enllaços social media encara no està definit el de Telegram. 

Traslladem la teva petició per incloure-la.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Telegram

par FCO. JAVIER HERNANDEZ VILA,

Bona tarda,


el botó de Telegram encara no està afegit al giny de social media, oi? 

Cal fer alguna actualització o activar alguna cosa per a que surti? 


Moltes gràcies,


Xavier.

En réponse à FCO. JAVIER HERNANDEZ VILA

Re: Telegram

par IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH,

Bon dia Javier, 

Si accediu al menú Configuració --> Add To Any a Botons independents podreu escollir el servei de Telegram.

Recordeu que disposeu del mòdul Telegram per crear un canal del vostre centre i publicar les ultimes novetats. (https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/ a l'article NODES - Configuració de Telegram)


Salutacions.

En réponse à IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Telegram

par FCO. JAVIER HERNANDEZ VILA,

Moltes gràcies! ja tenim el canal creat però dondes les incompatibilitats entre els "nous" formats de token de Telegram i la versió del plugin preferim utilitzar el bot d' IFTTT per automatitzar  les publicacions, almenys fins que pugueu actualitzar-lo. Per cert, i ja posats... podríeu instalar algun plugin per automatitzar posts a Instagram? o sabeu d'algun "automatitzador" que ho aconsegueixi?

Aah...i a la pregunta no em referia als botons de  compartir el contingut que surten a sota de les pàgines del Nodes, sinó a la botonera del giny "social media" que enllaçaria directament al nostre canal des de la web i per la que va preguntar en @Miquel Tarazona en aquest fil.



En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Telegram

par AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ,

On és aquesta opció? quan miro el giny no hi ha l'opció de +Més

Gràcies

En réponse à MIGUEL TARAZONA BELENGUER

Re: Telegram

par JAURES SANCHIS VILAPLANA,

Hola, un parell de dubtes:

en primer lloc ja hem configurat el Telegram i l'he insertat a la nostra portada (barra dreta), però quan es fa clic no em surt directe l'enllaç...s'ho podrieu mirar, si us plau?

Aprofito per preguntar-vos un altre dubte a veure si ho sabrieu solucionar. Si es fixeu..a la portada a sota del telegram, he inserit un parell de vídeos i per curiositat em preguntava si es podrien treure les franges negres que apareixen per definició quan insereixes els dos videos penjats als youtube, em pregunto si es poden treure o almenys que siguin blanques.

Moltes gràcies

En réponse à JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Telegram

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Jaures,

Telegram

Per poder-se subscriure al canal, l'usuari ha de tenir Telegram. Per tant, si té l'aplicació al mòbil, només clicant l'enllaç del vostre web obre el canal (ho hem provat). Quant a l'ordinador, si l'usuari té Telegram, s'ha d'autenticar a la versió web. Quan estigui autenticat, podrà clicar sobre l'enllaç directament del vostre Nodes i accedir al canal.

Youtube

Si us fixeu en el codi que heu enganxat, darrere de l'adreça del vídeo hi ha una sèrie de paràmetres que modifiquen la visualització. Si elimineu tots aquests paràmetres, es mostrarà el vídeo ras... El codi seria similar a:

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/.........M9Q?"></iframe>

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Telegram

par JAURES SANCHIS VILAPLANA,

Hola, estic intentant fer això del youtube qua m'has dit però no em funciona

triste

En réponse à JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Telegram

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bona tarda Jaures,

Sembla que l'espai dels ginys no actua igual a la barra lateral esquerra que a la dreta. 

Com que la barra dreta és més estreta que l'esquerra, li apareixen les barres superior i inferior per "quadrar" la imatge. No sembla que es puguin eliminar. 

Salutacions,

Isabel

En réponse à MIGUEL TARAZONA BELENGUER

Re: Telegram

par BIBIANA NUÑEZ MARTIN,

A mi això també m'havia passat.

Ara el que ens passa és que cada vegada que es publica un article, ens envia a sota, i per duplicat, el Chanel Post.... ID....

Sabeu com ho puc arreglar?

Gràcies per avançada,

Bibiana