Una mica més d'informació, si us plau...

Una mica més d'informació, si us plau...

per LUIS ALEMANY BURCH -
Nombre de respostes: 2

Hola,

Estem en època d'exàmens, dijous tarda-vespre va estar hores sense anar el moodle. Ningú ens ha dit res del que ha passat.

Avui portem hores d'aquesta tarda sense poder accedir al moodle. Ja no només rebem les queixes dels professors i dels alumnes, sinó que també les dels pares i mares. Ningú avisa ni dóna explicacions, almenys jo no les he vist.

Aquest curs el moodle està funcionant amb lentitud i ningú ens dóna explicacions.

Al meu centre vaig ser una de les persones que vaig aconsellar passar-nos al moodle-àgora. Què hem de dir als professors, alumnes i pares i mares quan ens pregunten?

Ara he vist una explicació en un fil. Crec que s'hauria d'informar millor o es deixarà de confiar en el moodle-àgora com passava anteriorment.


Gràcies.

En resposta a LUIS ALEMANY BURCH

Re: Una mica més d'informació, si us plau...

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Lluís, 

Hi està havent problemes amb el servidor, per aquesta raó hi ha moments en què Àgora no funciona correctament. 

El vostre Moodle és correcte però el servidor no el deixa treballar bé. 

S'està treballant per solucionar aquest tema, però en aquest cas no depèn directament d'Àgora.

Si teniu més problemes, aviseu-nos o obriu incidència al SAU.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Una mica més d'informació, si us plau...

per LUIS ALEMANY BURCH -

Hola Isabel,

Gràcies per la informació.

Entenc que perquè se solucioni més ràpid hem d'obrir incidència al SAU. Crec que el problema és prou greu com perquè obrim un tiquet cada centre dels que ens veiem afectats, perquè la veritat és que aquest curs el funcionament no és correcte.

Està clar que si no ens queixem tots i demanem el màxim d'informació no ens faran cas.

Gràcies de nou.