Els blogs no es veuen la pàgina web

Els blogs no es veuen la pàgina web

per DINA MARTINEZ GARCIA -
Nombre de respostes: 4

Bon dia,

A la nostra pàgina http://www.escolajosepboada.cat tenim linkats 4 blogs de gmail.

Des de fa uns dies no els podem visualitzar a la pàgina.

He entrat al gestor dels blogs i em surt un missatge relacionat amb les cookies.

El missatge és el següent:

La legislación de la Unión Europea exige que proporciones información a los visitantes de los países miembros sobre las cookies que utilizas y los datos que recopilas en tu blog. En la mayoría de los casos, la ley también exige que recibas su consentimiento.

Por cortesía, hemos añadido un aviso en tu blog para explicar el uso que realiza Google de ciertas cookies de Blogger y de Google, incluido el uso de las cookies de Google Analytics y de AdSense, así como otros datos recopilados por Google.

Es tu responsabilidad confirmar que el aviso es adecuado para tu blog y que aparece en él. Si empleas otras cookies, por ejemplo, las que puedan añadir determinadas funciones de terceros, quizá este aviso no sea adecuado para ti. Si incluyes funciones de terceros, quizá estés recopilando datos adicionales sobre tus usuarios.

Más información acerca de este aviso y tus responsabilidades al respecto



Aquest missatge no apareixia abans. Podria ser la raó del problema.

A les instruccions, entre d'altres coses, em dóna aquestes opcions:

  • Para cambiar este aviso, añade una etiqueta SCRIPT con 'cookieOptions = {...};' a la etiqueta HEAD y asigna valores a cualquiera de estos elementos: msg, close, learn, link.
  • Para inhabilitar este aviso, añade una etiqueta SCRIPT con 'cookieChoices = {};' a la etiqueta HEAD.

Jo no entenc de llenguatge HTML.
Si us plau, digueu-me com ho puc solucionar.
Gràcies.

Dina Martínez

En resposta a DINA MARTINEZ GARCIA

Re: Els blogs no es veuen la pàgina web

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Dina,

Aquest missatge t'apareix dins de Nodes? Ens pots passar l'URL per accedir a aquesta plana, o una captura de pantalla?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Els blogs no es veuen la pàgina web

per DINA MARTINEZ GARCIA -

Bona tarda Isabel,

A la pàgina de Nodes no em surt cap missatge. Simplement no apareixen un blogs que fins ara sí que sortien.

Aquesta és la nostra pàgina https://agora.xtec.cat/esc-josepboada/

Si entres veuràs a un menú lateral a la dreta amb els blogs dels diferents cicles. Els blogs no estan fets a nodes, estan fets amb Google i posteriorment linkats a aquestes imatges.

Si entres a un dels blogs, per exemple "infantil" no surt res a la part central que és on normalment hauria de sortir.

Com vaig pensar que seria un problema del blog vaig entrar al gestor de blogs del Google i llavors em va sortir aquest missatge que he esmentat a l'anterior missatge. Una captura d'imatge s'aquest missatge: https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/pluginfile.php/213944/mod_forum/post/418733/Missatge%20blog.pdf.

No sé com solucionar-ho.

O si realment el fet que no es vegi a la web té a veure amb aquest missatge del blogger de Google.


En resposta a DINA MARTINEZ GARCIA

Re: Els blogs no es veuen la pàgina web

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Dina,

El missatge que indiques és cosa del Blogger.

Quant a perquè no es visualitza a Nodes, és perquè l'URL del bloc és amb HTTP i a Àgora vàrem activar el nou protocol de seguretat (HTTPS) a principis d'octubre. Això fa que el contingut no segur no es mostri. 

Per tant l'única solució és que facis que el bloc s'obri en una finestra nova (fora de Nodes). 

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Els blogs no es veuen la pàgina web

per DINA MARTINEZ GARCIA -

Bona tarda Isabel,


Moltes gràcies per la informació.

Faré el que m'has comentat, obrir bloc a finestra nova.

Salutacions,


Dina