Errors en el lliurament dels Quaderns Virtuals

Errors en el lliurament dels Quaderns Virtuals

per Josep Mª Caubet Molina -
Nombre de respostes: 3
Tot i que és un tema recurrent no acabo de trobar una solució clara. Alguns alumnes em diuen que al lliurar els QV el navegador es queda lliurant indefinidament. Jo els hi demano que actualitzin els navegadors i que utilitzin preferentment el Firefox.
Jo mateix he trobat aquest problema a l'aula del centre fins i tot amb el Firefox. Em podeu donar alguna solució?
Gràcies

Josep Mª Caubet

http://agora.xtec.cat/iesponts/moodle
En resposta a Josep Mª Caubet Molina

Re: Errors en el lliurament dels Quaderns Virtuals

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Josep Maria!
Per tal de poder-vos ajudar ens aniria bé que ens responguéssiu les preguntes següents:
  • Aquest problema només passa amb un Quadern concret o amb més d'un Quadern?
  • Ens podeu indicar algun del/s Quadern/s amb que us heu trobat aquest problema per intentar reproduir-ho?
  • Sabeu quina versió de màquina virtual de Java tenen instal·lades les màquines en que s'ha quedat penjat en alguna ocasió el navegador?
Amb aquesta informació intentarem localitzar el problema per poder-ho solucionar.
Una abraçada i gràcies per anticipat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Errors en el lliurament dels Quaderns Virtuals

per Josep Mª Caubet Molina -
Hola Sara,
aquest problema m'apareix de manera recurrent sempre que fico un QV en un curs. Hi ha alumnes que el poden lliurar i n'hi ha que no. Sempre els demano que utilitzin el Firefox actualitzat i el mateix amb la màquina de Java. Tot i així persisteixen els problemes, fins i tot en un mateix ordinador s'ha pogut lliurar una vegada i l'altra no.
Quan ho fem des de l'aula d'informàtica de l'IES no acostuma a donar problemes, però sí que ha passat en alguna ocasió.
Els alumnes m'han dit que tenen instal·lada la versió 6 del Java i estan treballant amb la darrera versió del Firefox 3.6.

El Qv que estem treballant actualment és aquest hi ha alumnes que ho han pogut lliurar i altres que ho han provat moltes vegades i no ho han aconseguit.

M'agradaria aconseguir una fiabilitat en el treball dels Qv, penso que és una eina molt interessant. Espero que entre tots puguem trobar la solució

Gràcies,
Josep Mª Caubet
En resposta a Josep Mª Caubet Molina

Re: Errors en el lliurament dels Quaderns Virtuals

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Josep Mª!!
En primer lloc moltíssimes gràcies per la informació tan detallada sobre els errors! Així dóna gust!! Somrient
Ara bé, pel que comentes resulta difícil reproduir els errors (ja que vosaltres mateixos hi ha vegades en que us ho trobeu i d'altres que no). La nostra recomanació és que reviseu el contingut de la pregunta freqüent Per què es queda com penjat el Quadern quan li dono a corregir? i us assegureu que els alumnes seleccionen l'opció correcta en obrir-se aquesta finestra (ja que en cas de no fer-ho el comportament més habitual és el que comentes). Si tot i fent això us ho torneu a trobar el que també podeu fer és esborrar la memòria cau del navegador seguint les instruccions que trobareu a aquesta altra pregunta freqüent Què cal fer per esborrar la memòria cau? .
Per últim si tot i així els problemes persisteixen us preguem que ens feu arribar el contingut que apareix a la consola de la màquina virtual de Java. Si teniu dubtes de com obtenir aquesta informació ja ens direu per ajudar-vos.
Esperem notícies vostres per intentar solucionar el problema ja que els Quaderns Virtuals són la nineta dels meus ulls, jejeje Somrient
Una abraçada i fins aviat!
Sara