Problema comptes pendents de confirmació

Problema comptes pendents de confirmació

per XAVIER ANTONI VILA PUIG -
Nombre de respostes: 2
Hola,

des de fa unes setmanes que molts comptes dels alumnes els tinc bloquejats perquè haurien d'haver clicat el mail que els hi va enviar Moodle per confirmar el compte. El problema que tenim és que molts alumnes no troben aquest mail o que quan el clikin els hi diu que està caducat. Com a administrador del Moodle encara no he trobat la manera efectiva de solucionar el tema. Per ara el que faig és fer-los fora del Moodle i que tornin a entrar, però crec que fent-ho així s'eliminen totes les activitats que havien ja lliurat. Hi ha alguna millor solució?

Gràcies
En resposta a XAVIER ANTONI VILA PUIG

Re: Problema comptes pendents de confirmació

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Xavier,

Quan entres com a administrador al Moodle i accedeixes a Administració del lloc - Usuaris - Comptes - Explora la llista d'usuaris, no t'apareix un enllaç per confirmar el registre de l'alumne manualment? 

Quan configureu el servei OAuth2 podeu desmarcar el requisit de confirmació abans del registre, però si l'alumne ja ha intentat entrar i no troba el correu quedarà bloquejat. Si voleu eliminar el requeriment de verificació del compte, primer us heu d'assegurar que no hi ha cap alumne a l'espera del correu. Podeu trobar més informació en aquest fil de fòrum.

Per altra banda si, elimineu l'alumne i ja ha entregat feina, la perdrà. Us podeu plantejar passar el tipus d'autenticació d'aquests alumnes a manual i atorgar-los una contrasenya, i que després se la modifiquin.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problema comptes pendents de confirmació

per XAVIER ANTONI VILA PUIG -

Hola,


no t'apareix un enllaç per confirmar el registre de l'alumne manualment. Entenc que aquests alumnes ja havien entrat al moodle...  Per ara he eliminat el requeriment i als alumnes que tinc en el "limbo" els elimino i que tornin a entrar Trist.


Gràcies per tot.


Xavier