Correu notificacio

Correu notificacio

per CARLES HERRANZ GARCIA -
Nombre de respostes: 5

Quan els alumnes fan una prova de tipus qüestionari, els professors actius del moodle reben una notificació de cada alumne que han acabat la prova, però aquests professors no estan ni donats d'alta en el el meu curs... i tanmateix jo no rebo la notificació... algun paràmetre que cal  modificar? He regirat i no ho trobo. Els meus companys em donen conya dient-me que em tot el que tingui pinta de mi s'ho passaran a spam... no és plan, no?

Alguna ajuda?

Gràcies.

En resposta a CARLES HERRANZ GARCIA

Re: Correu notificacio

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Carles,

Ens pots passar l'URL d'aquest curs? Li donarem una ullada...

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Correu notificacio

per CARLES HERRANZ GARCIA -

Perdó pel retard


https://agora.xtec.cat/col-samc/moodle/course/view.php?id=482

En resposta a CARLES HERRANZ GARCIA

Re: Correu notificacio

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Carles,

Hem comprovat els permisos dins del curs i hem vist que de moment només poden rebre avisos dels qüestionaris els rols Creador/a de cursosGestor/a.


Per canviar aquests permisos, haureu d'accedir amb un rol general (Gestor/a o Administrador/a) i afegir el rol Professor editor i eliminar els altres, des d'Administració del curs - Usuaris - Permisos. Aquesta acció només afecta als permisos dels diferents rols dins del curs seleccionat.


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Correu notificacio

per CARLES HERRANZ GARCIA -

Per tant 'Creador' no és en referència al creador del curs en concret si no de qualsevol usuari que té la capacitat de creació de curs...


Merci, molt amable.