grades/gradesneedregrading

grades/gradesneedregrading

per Jaime Garcia Balien -
Nombre de respostes: 4

Hola!

He restaurat un curs Moodle de l'any passat tot i que ara per aquest nou curs he afegit nous arxius, urls i tasques...

L'any passat amb aquest mateix curs acostumava a exportar el llibre de qualificacions a un arxiu excel per posar notes però quan he volgut fer-ho ara, veig que no puc i que em dona aquest error "grades/gradesneedregrading". No tan sols apareix quan vull exportar les qualificacions sinó també quan vull veure els informes "resum" "de vista única" i "d'usuari". A part d'aquest curs, he restaurat un altre també i no tinc cap problema per fer l'exportació de notes.

Què està passant? Què vol dir aquest missatge d'error "grades/gradesneedregrading"? Si no ho puc sol·lucionar, quina alternativa tinc per tal d'exportar a un excel cada alumne amb les seves notes?

Moltes gràcies

Jaime

En resposta a Jaime Garcia Balien

Re: grades/gradesneedregrading

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jaime,

Ens pots passar l'URl d'aquest curs, si us plau? Li donarem una ullada...

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: grades/gradesneedregrading

per Jaime Garcia Balien -

Sí, clar! moltes gràcies per mirar-ho, aquí està:

https://agora.xtec.cat/iesrb4/moodle/course/view.php?id=2047

Salutacions

Jaime

En resposta a Jaime Garcia Balien

Re: grades/gradesneedregrading

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jaime,

Quan accediu a l'Informe del qualificador podeu veure que el Total del curs dóna Error.

Haureu d'accedir a la Configuració del llibre de qualificacions i repassar la concordança entre tipus de qualificacions i fórmula del total.

En aquest enllaç pots consultar la informació sobre Càlculs, que ofereix Moodle.

Salutacions,

Isabel