No rebo el correu de confirmació i no puc accedir a moodle.

No rebo el correu de confirmació i no puc accedir a moodle.

per Moises Dubé Escala -
Nombre de respostes: 3

Hola, espero que algú em  pugui ajudar. No puc accedir al curs moodle que estem realitzant a Girona, el tema és que accedeixo al moodle, utilitzo les meves dades de xtec per entrar i em demana "més informació sobre vos", quan actualitzo em demana que confirmi el correu electrònic. Li he posat el de gmail el del xtec el del cole... tots. I res, no rebo cap mena de correu de confirmació i per tant no puc accedir a l'espai.

SOlucions?

Gràcies!

En resposta a Moises Dubé Escala

Re: No rebo el correu de confirmació i no puc accedir a moodle.

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Moises!
Possiblement el problema és que l'espai Moodle al que intentes accedir no té configurat el servidor de correu SMTP correctament. Per tal de solucionar hauries de contactar amb l'administrador/a d'aquest espai Moodle i que, en tot cas, si aquesta persona té dubtes de com solucionar el problema per no haver de validar-vos manualment es posi en contacte amb nosaltres, indicant l'adreça de l'espai Àgora, per poder-lo/a ajudar.
Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No rebo el correu de confirmació i no puc accedir a moodle.

per Moises Dubé Escala -

El moodle és http://agora.xtec.cat/tic-gir/moodle/ ho podeu mirar directament o parlar amb el responsable per correu?

Gràcies.

En resposta a Moises Dubé Escala

Re: No rebo el correu de confirmació i no puc accedir a moodle.

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Moises!
Gràcies per fer-nos arribar l'enllaç. Amb això hem pogut confirmar que l'espai Moodle al que intentes accedir no té configurat el servidor de correu SMTP i, per aquest motiu, no funciona l'enviament de missatges a adreces que no siguin del domini xtec.cat. Ara bé, nosaltres no disposem de la informació necessària per emplenar aquest formulari i, per tant, hauràs d'enviar un missatge a l'administrador/a d'aquest espai per demanar-li que el configuri. Li pots comentar també que, en cas de dubte, trobarà informació del que ha de fer a la pregunta freqüent Tinc problemes amb l'enviament de correus, què puc fer?.
Una abraçada i sort!
Sara