Imatges al HTML del glossari

Imatges al HTML del glossari

per XAVIER SASTRE CONESA -
Nombre de respostes: 4
Hola a tothom,

Estic preparant un glossari que inclou l'aportació d'imatges a l'editor HTML i em trobo amb que la finestra emergent per inserir la imatge és diferent en el cas dels estudiants (imatge superior) i la del professor (imatge inferior). Com podeu observar les opcions en el segon cas són més ja que permet navegar i penjar fitxers. Hi ha alguna manera de donar aquesta opció a l'alumnat.

Salutacions i gràcies.
Xavier.
Fitxer adjunt Glossari.JPG
En resposta a XAVIER SASTRE CONESA

Re: Imatges al HTML del glossari

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Xavier,

Em temo que això que demanes, es possible només si l'usuari té el permís per gestionar fitxers del curs. Però això permetria tant pujar fitxers de qualsevol tipus, actualitzar-los i fins i tot eliminar fitxers del curs. Per tant, crec que no és un permís recomanable per als alumnes.

De tota manera, pots provar si trobes alguna altra solució.

Salut!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Imatges al HTML del glossari

per XAVIER SASTRE CONESA -
Hola Pau,

A la versió 1.8.3+ de Moodle que alguns professors/es i centres encara tenim en servei aquesta acció per als estudiants és possible. Entenc perfectament el fet de la possibilitat de l'eliminació de fitxers de curs. El que no entenc és que la solució fàcil (ja no se si per part d'arquitectura o dels desenvolupadors del Moodle) sigui eliminar l'opció de traginar amb fitxers. No seria possible no donar-los opcions per eliminar-los o únicament privilegis amb els seus arxius de compte personal?

Salutacions,
Xavier.
En resposta a XAVIER SASTRE CONESA

Re: Imatges al HTML del glossari

per Anna Sais Pi -
Hola Xavier,
Si el que vols és que els alumnes puguin posar imatges, potser el que t'aniria bé és que les pugessin abans a un Picasa, Flickr, etc, i amb editor HTML les poden embedir.
Anna
En resposta a Anna Sais Pi

Re: Imatges al HTML del glossari

per XAVIER SASTRE CONESA -
Hola Anna,

Gràcies pel teu consell. Aquesta opció ja l'utilitzem pels vídeos. El que jo perseguia és que podessin aprofitar, i alhora conèixer, les possibilitats d'un editor HTML. De tota manera, si no ho podem solucionar segurament serà l'opció que utilitzarem (també ens queda l'opció adjuntar fitxer que és la que he fet servir per iniciar aquest fil).

Salutacions,
Xavier.