apareixen 'widgets' que bloquegen un curs

apareixen 'widgets' que bloquegen un curs

per Maria Angeles Cabrejas Ayuso -
Nombre de respostes: 8

Bon dia,

Dins el meu Moodle tinc diferents cursos i en un d'ells no hi puc accedir perquè la pàgina em dirigeix a un widgetserver... De fet, no sé ni què és...


http://www1.widgetserver.com/?subid4=1538120289.0084295792&kw=watch+TV&KW1=Widget%20Dedicated%20Servers&KW2=Chat%20Widget&KW3=Shopping%20Cart%20Widget&searchbox=0&domainname=0&backfill=0


es mostren les següents opcions:

- widget dedicated servers

-chat widget

- shopping chart widget


Aquest problema m'impedeix poder entrar al curs i necessito actualitzar materials pels meus alumnes.


Agraïria que em poguéssiu ajudar.


Moltes gràcies!!

En resposta a Maria Angeles Cabrejas Ayuso

Re: apareixen 'widgets' que bloquegen un curs

per IRENE RAMIREZ RUBIO -

Hola, sóc l'administradora del Moodle. Complemento l'explicació de les meves companyes:

Al curs 4C del Moodle de l'EOI d'Igualada http://agora-eoi.xtec.cat/eoiigualada/moodle/course/index.php?categoryid=26, només al clicar per entrar-hi (des de qualsevol perfil, del professor editor i de l'administrador), amb el Chrome a qualsevol ordinador i amb el Firefox a alguns ordinadors, s'obre automàticament la pàgina "widgetserver.com" (mireu el link que han posat a la conversa anterior.)

a la resta de cursos del Moodle de l'escola NO PASSA i no sabem perquè

Gràcies!

En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: apareixen 'widgets' que bloquegen un curs

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Irene,

Això que indiqueu sembla algun tipus de contingut maliciós. Haureu de revisar el contingut del curs (sobretot allò que hàgiu afegit últimament) buscant si hi ha algun contingut sospitós. De vegades quan copiem imatges d'internet poden venir amb codi maliciós.

També hauríeu de revisar els ordinadors. Nosaltres hem navegat pel curs i no ens ha saltat la pàgina indicada.

Salutacions,

isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: apareixen 'widgets' que bloquegen un curs

per Maria Angeles Cabrejas Ayuso -

Bon dia,

Si no puc entrar al curs, com puc revisar el contingut del curs i esborrar el contingut maliciós?


Moltes gràcies


Mª Àngels Cabrejas

En resposta a Maria Angeles Cabrejas Ayuso

Re: apareixen 'widgets' que bloquegen un curs

per Maria Angeles Cabrejas Ayuso -

A més, atès que això passa a diversos ordinadors, no només del centre i només li passa a un dels cursos del Moodle, tot indica que és alguna cosa del curs, però no podem accedir al curs amb cap perfil.

Gràcies!

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: apareixen 'widgets' que bloquegen un curs

per IRENE RAMIREZ RUBIO -

Hola Isabel,

torno a ser la Irene, la administradora, avui (dissabte) he provat d'obrir-ho des de casa i continua passant igual... Per tant, descarto que sigui un problema amb els PCs de l'escola i jo a casa no tinc cap problema més amb cap pàgina i tinc antivirus al dia...

Tot indica que és un problema exclusiu del curs 4C però no sé com arreglar-ho... Com podem fer el que dius "revisar el contingut maliciós" si no podem entrar x veure el curs? si no ens en sortim... podem importar el contingut a un curs nou? però potser "importarem" el problema, no?

Quines opcions tenim? Gràcies!

En resposta a IRENE RAMIREZ RUBIO

Re: apareixen 'widgets' que bloquegen un curs

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Irene,

És ben estrany. Com podeu veure, nosaltres podem accedir sense problemes. Hem creat un usuari de prova per inscriure'l com a alumne i tampoc hem tingut problemes.


Ens podríeu dir què vàreu incloure l'última vegada que vàreu poder accedir al curs?

Una opció seria provar de fer una còpia de seguretat i anar restaurant-la per parts en un curs nou.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: apareixen 'widgets' que bloquegen un curs

per Maria Angeles Cabrejas Ayuso -

Bon dia,

Ens hem creat un compte  com a alumne i a l'entrar ens ha tornat a sortir el widget, per tant deduïm que els nostres alumnes no podran entrar. Això que ens comenteu de fer una còpia de seguretat, es pot fer sense poder accedir al curs?


Salutacions,


Mª Àngels Cabrejas