Restaurar curs

Restaurar curs

par JAVIER PONCE MONTAÑA,
Nombre de réponses : 4

Hola a tothom,

Dins la secció El meu Agora hi hauria d'haver la secció Gestio de fitxers. Vaig penjar un fitxer per restaurar un curs en aquesta secció, però ha desaparegut. O no la sé trobar.

De fet, la segona part de la pregunta és com incorporar aquest fitxer al Moodle del meu centre com a nou curs. Disculpeu el dubte tan bàsic!.

Moltes gràcies

Xavi

En réponse à JAVIER PONCE MONTAÑA

Re: Restaurar curs

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Xavi,

Des del portal (El meu Àgora - Gestió de fitxers - Llista de fitxers) podeu veure si s'ha penjat correctament. 


Si l'arxiu s'ha penjat al portal, el podreu veure al Moodle directament des del Selector de fitxers - Fitxers:


Trobareu tota la informació en aquesta Pregunta freqüent.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Restaurar curs

par JAVIER PONCE MONTAÑA,

Hola Isabel,

Moltes gràcies per la teva resposta. Jo vaig seguir aquests passos que m'indiques, la setmana passada, per pujar un fitxer de 60Mb al portal. I me'n vaig sortir aparentment, perquè apareixia a la secció de gestió de fitxers del meu àgora . En canvi, al Moodle de l'escola no ha aparegut, i no sé com fer-lo arribar.

Però si vaig escriure al fòrum és perquè els problemes se m'acumulen!

En primer lloc, quan entro a la secció de serveis d'agora se'm presenta el llistat de centres de tots els centres territorials. Però jo treballo a l'EOI Barcelona-La Pau, i no sé com trobar-la perquè no apareix ni per tipus de centre ni per codi.

Quan entro a El meu agora, em reconeix com a membre de l'EOI Barcelona IV-La Pau, però hi ha un missatge de "No s'han trobat serveis". I la secció de gestió de fitxers, on jo havia penjat el fitxer, ha desaparegut.

Hi ha hagut algun canvi recent que pugui haver causat això? O hi ha alguna cosa que no faig bé?

Moltes gràcies per l'atenció

Xavier Ponce


En réponse à JAVIER PONCE MONTAÑA

Re: Restaurar curs

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Xavier,

Els centres EOI teniu un portal a banda (Portal Àgora-EOI). Quan accedeixis a l'enllaç, t'has d'autenticar directament amb el teu usuari XTEC i després accedir a El Meu Àgora (t'hauria d'aparèixer el servei Moodle que teniu). 

Des de l'apartat Gestió de fitxers - Llista de fitxers,  hi veuràs dos arxius de còpia de seguretat.

Per tant, en entrar al vostre Moodle, quan cliques a Restaura, des del selector de fitxers podreu veure aquests arxius a Fitxers (vegeu imatge):


Salutacions,

Isabel