Funcionament de l'espai Agora

Funcionament de l'espai Agora

de Yolanda Segarra Wecker -
Número de respuestas: 6
He vist l'avís que comunicava que els servidors no funcionarien dissabte 19 de desembre, però avui és diumenge, he pogut accedir a tots els serveis (XTEC, odissea, hipòlit,...) però no puc entrar al Moodle del centre (IES Alella). Potser encara no està tot a punt o passa alguna cosa puntual que caldria arreglar? Si algú m'ho pot aclarir ho agrairia ja que aquests últims dies del trimestre utilitzem força l'espai Moodle.
Gràcies.
En respuesta a Yolanda Segarra Wecker

Re: Funcionament de l'espai Agora

de Antonio Serrano Serrano -
Jo tinc el mateix problema al moodle del meu centre (Institut Sant Quirze), veig que no sóc l'únic preocupat. Ara bé, algú ens donarà una resposta?
En respuesta a Antonio Serrano Serrano

Re: Funcionament de l'espai Agora

de Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola!
Gràcies per l'avís! Tal i com hem posat a una de les notícies de la portada es tracta d'un problema relacionat amb la base de dades que només afecta a uns quants centres i que l'equip d'Arquitectura Tecnològica ens ha comunicat que està previst que es resolgui sobre les 14:00h d'aquest matí.
Disculpeu les molèsties que aquesta incidència us pugui ocasionar.
Una abraçada,
Sara
En respuesta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Funcionament de l'espai Agora

de Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola!
L'equip d'Arquitectura Tecnològica ens ha comunicat que els problemes detectats a la base de dades que afectaven a alguns dels espais Moodle d'Àgora ja estan resolts. Per tant, ara sí que tots els centres hauríeu de poder accedir sense problemes als vostres espais Moodle.
Una abraçada,
Sara
En respuesta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Funcionament de l'espai Agora

de Josep Maria Viñolas Auquer -
Hola,

Una aturada tècnica d'un matí que es torna en una aturada pràctica de 3 dies no és professional, se'n sol dir amater.

A més segueixo insistint que tenir penjat aquest fòrum on podem queixar-nos quan no funciona l'espai Moodle no entra a cap sistema professionalitzat de monitorització de servidors. Penós.

Salutacions i Bon Nadal.
P.D.: El servei tècnic hi és durant les vacances nadalenques? Jo necessito treballar amb el Moodle i m'agradaria saber si hi haurà algú a l'altra banda.
En respuesta a Josep Maria Viñolas Auquer

Re: Funcionament de l'espai Agora

de Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Josep Maria!

Aquest cop, si no vaig errada, no ha deixat de funcionar aquest fòrum (excepte les hores en que no hi havia llum al Departament) per tant potser els problemes que comentes estan relacionats amb alguna altra cosa...

Sobre les vacances de Nadal precisament avui l'equip de suport del projecte Àgora les comencem i no tornem fins després de Reis. De totes formes, tot i que els servidors estan monitoritzats, entre torró i torró ja anirem fent un cop d'ull al fòrum per comprovar que tot funciona correctament.

Una abraçada i molt bones festes per tothom!
Sara