(Re)Configurar accés al drive des del moodle

(Re)Configurar accés al drive des del moodle

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 10

Hola,

He intentat restaurar un curs de més de 200Mb a través dels repositoris del Drive, però veig que ho han canviat tot (ho teníem ben configurat) i ara no ens funciona. Ens podeu reconfigurar aquest accés? He mirat les instruccions però no concorden amb la consola actual de google, o almenys no ho he sabut veure.

Gràcies per endavant.

Montse

INS Domènec Perramon

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: (Re)Configurar accés al drive des del moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Montse,

La part de configuració des de Moodle la podeu consultar en aquesta PMF. Si disposeu del Client ID i del Client secret, podeu anar directament a aquesta part del procés. 

Si heu d'aconseguir un nou número, haureu d'anar a la consola del Google Drive i sol·licitar de nou les credencials.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: (Re)Configurar accés al drive des del moodle

per Montse Pujol i Caimel -

Ho he intentat, però no me'n surto. Ara mateix em sembla tot un galimaties increïble. Ho teníem perfectament configurat i ara és un caos. Els alumnes i els professors es troben que no poden accedir a través de Google i a mi em sembla molt complicat arreglar-ho. Ja m'he mirat mil vegades la pregunta freqüent i si apel·lo a vosaltres és perquè no me'n surto, no perquè em redirigiu a la PMF.

Tampoc no podem penjar arxius des de Google drive, clar...

Us ho podríeu mirar, sisplau?


Ins Domènec Perramon


Gràcies per endavant.

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: (Re)Configurar accés al drive des del moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Montse,

Tal com s'especifica a la Pregunta freqüent el connector que s'ha d'activar és OAuth2 (no Oauth2 que és l'antic). Hem habilitat el nou i deshabilitat l'antic i ja podeu accedir amb comptes de Google.

Quant al repositori, l'error que apareix diu que falta algun paràmetre. Us recomanem que reviseu totes les dades que heu posat a la Consola de Google i si heu d'acabar generant noves credencials, recordeu d'actualitzar-les al servei de Moodle.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: (Re)Configurar accés al drive des del moodle

per Montse Pujol i Caimel -

M'havia passat desapercebuda la A.

Gràcies, ho tornaré a provar quan pugui.

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: (Re)Configurar accés al drive des del moodle

per MERITXELL COMELLAS SELGA -

A l'Institut Serra de Noet estem igual que com fa més d'una setmana quan vaig escriure per primer cop, no sé què s'escapa... Intento seguir els passos que toquen... Però no hi ha manera...

http://agora.xtec.cat/insserradenoet/moodle/

Com ho hem de fer si no ens en sortim... Porto una setmana fent proves però no hi ha manera...



En resposta a MERITXELL COMELLAS SELGA

Re: (Re)Configurar accés al drive des del moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Txell,

Hem vist que teniu dos serveis OAuth2 creats al Moodle, però a cap dels dos hi ha les dades Client ID i Client secret.

Quan genereu les credencials a la Consola de Google, us apareixen aquestes dues dades que heu de copiar i enganxar al servei:


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: (Re)Configurar accés al drive des del moodle

per MERITXELL COMELLAS SELGA -

d


Si perquè he estat fent proves, però d'aquí no surto... 

En resposta a MERITXELL COMELLAS SELGA

Re: (Re)Configurar accés al drive des del moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Txell,

Ara sembla que la configuració al Moodle és correcta, però en intentar entrar al repositori o fer login l'error que retorna diu que heu de canviar l'adreça URI de la consola. 

Entreu al projecte creat a la Consola de Google i a la pantalla per generar les credencials heu de posar https://agora.xtec.cat/insserradenoet/moodle/admin/oauth2callback.php


AVÍS: Si genereu noves credencials, les heu d'actualitzar al servei OAuth2 de Moodle.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: (Re)Configurar accés al drive des del moodle

per MERITXELL COMELLAS SELGA -