Importar curs

Importar curs

par SERGIO SANCHEZ CALDES,
Nombre de réponses : 18

Bona tarda

Estic intentant importar un curs de l'any passat a un de nou que acabo de crear(com un duplicat). Vaig a "Importar", busco el curs, selecciono tots els items, diu que tot s'ha realitzat correctament, i al tornar només surten els noms dels temes però res més, tot buit. Cap activitat, cap etiqueta, res.

Em poden ajudar? Gràcies!

http://agora.xtec.cat/col-sagcoram/

En réponse à SERGIO SANCHEZ CALDES

Re: Importar curs

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Sergio,

Ens pots indicar quin curs vols duplicar? I on?

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar curs

par SERGIO SANCHEZ CALDES,

Clar que si.

Per exemple he creat el curs Religió 1r ESO a la categoria 2018-19 i volia tornar a copiar totes les activitats i recursos del curs anterior 2017-18.

Només he aconseguit que surtin els títols de les unitats fent la importació.

En réponse à SERGIO SANCHEZ CALDES

Re: Importar curs

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Sergio,

Sembla que hi ha algun contingut del curs que interfereix en la importació. Hem fet la còpia de seguretat del curs 17-18 i l'hem restaurat al curs 18-19 (sense dades dels usuaris) i com pots comprovar es veuen tots els recursos. 

Si et trobes amb algun altre problema amb la importació, pots fer-ho mitjançant còpia i restauració (sense dades d'usuaris).

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar curs

par SERGIO SANCHEZ CALDES,

Moltes gràcies!!  sourire

Amb els altres cursos em passa el mateix. Vaig a intentar fer-ho amb la còpia de seguretat, a veure si m'aclareixo!

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar curs

par FRANCISCO J. SANCHEZ CARAZO,

Hola:

Aquest matí he intentat importar una activitat d'un curs a un altre (no tot un curs complert)  i m'ha passat el mateix que comentava Sergio. Al final he creat la activitat novament. Ho comento per si és un problema més general.

Gràcies

En réponse à FRANCISCO J. SANCHEZ CARAZO

Re: Importar curs

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia F. Javier,

Nosaltres hem pogut importar un curs sencer en un altre Moodle sense problemes.

L'única cosa que se'ns acut és que reviseu els permisos dels usuaris que poden importar i/o dels paràmetres d'importació i restauració dels cursos dels vostres Moodle.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar curs

par MELANIA SANCHEZ ARIAS,


Bona nit, jo tinc el mateix problema. A l'escola tots som administradors i gestors i tenim la mateixa contrasenya, no trobem quin és el problema.

 La setmana passada havia fet importacions de cursos sencers i aquesta setmana quan faig l'importació m'apareixen tan sols els títols dels temes que importo.

Si us plau que podem fer?

Es tracta d'importar tot el material del curs de 5èB al curs de 5èA.


Moltes gràcies

En réponse à MELANIA SANCHEZ ARIAS

Re: Importar curs

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Melania,

Ens pots indicar l'URL del vostre Moodle?

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar curs

par MELANIA SANCHEZ ARIAS,

Bona tarda Isabel, 
som l’escola Busquets i Punset de l’Hospitalet de Llobregat l’URL és:
El que hem hagut de fer és fer-ho mitjançant còpies de seguretat i reestablint la còpia en un altre curs, el problema serà quan només haguem d’importar un sol tema. 
Nosaltres hem estat mirant i remirant i no trobem l’error. A veure si vosaltres trobeu el què. 

Moltes gràcies 


En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar curs

par Eliseo Barcena Argilaguet,

Benvolguda,


En el centre ens està passant el mateix que comenten els companys i companyes.

Importem cursos per canvis de tutories, etc, i només s'importen els títols dels temes.

Hem intentat seguir el procediment de còpies de seguretat i restauració en el nou curs, i tampoc...

Per avançar feina, et dic la URL del nostre MOODLE:

http://agora.xtec.cat/col-santjosep-reus/moodle/


Gràcies!


Eliseu Bàrcena


En réponse à Eliseo Barcena Argilaguet

Re: Importar curs

par NARCIS MASMARTI FERRER,

Des de que es va fer la darrera actualització, quan es restauren cursos cal mirar-se bé les pantalles de l'assistent. Hi ha una pantalla on per defecte surten desmarcades les caselles de recursos, preguntes, filtres,... Si no es marquen, només es restauren els títols.

Narcís Masmartí

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar curs

par FRANCISCO J. SANCHEZ CARAZO,

Hola:

He intentat passar continguts d'un curs a un altre que ja té continguts però això no estic restaurant còpies de seguretat i utilitzo la d'Importar.  En la gran majoria d'ocasions no em surt cap missatge d'error però no apareixen els continguts un cop acabada la importació. He provat amb diferents cursos i diferents continguts. 

El meu institut és Can Peixauet i per exemple, intento passar del curs "Tecno Industrial 2n BATX" els continguts del tema 1 al curs "Tecnologia Industrial II" els dos dintre de la categoria "Tecnologies".

Gràcies

En réponse à FRANCISCO J. SANCHEZ CARAZO

Re: Importar curs

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia,

Efectivament el fet que no pugueu duplicar activitats i/o recursos, vol dir que teniu algun problema de connexió amb el servidor. Ens apuntem els vostres Moodles i revisarem les vostres bases de dades.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar curs

par MELANIA SANCHEZ ARIAS,
Bona tarda Isabel, continuem tenint problemes per importar cursos i part dels cursos, no sabem que pot passar.

No ho haviem tornat a intentar i ahir que ho vam provar continuem sense poder fer res.


Salutacions


En réponse à MELANIA SANCHEZ ARIAS

Re: Importar curs

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Melania,

Ja ho podeu tornar a provar.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar curs

par Maria Dolors Carrion Salip,

Bon dia, 

Soc professora de l'ecola d'adults de Figueres (CFA Maria Verdaguer) i tenim el mateix problema que heu estat comentant: Quan intentem importar un curs o algun tema d'un curs a un altre curs, només se'ns importa el nom del tema però no els arxius, webs, etc que hi ha al tema.

També hem revisat que ho estem fent tot bé i creiem que no fem cap error (ho fem com sempre ho havíem fet i ens havia funcionat).

Podríeu mirar si és que també tenim algun problema de connexió i intentar-lo resoldre, siusplau?

L'adreça del nostre moodle és la següent:

https://agora.xtec.cat/cfamariaverdaguer/moodle/


Moltes gràcies per avançat.


En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar curs

par Eliseo Barcena Argilaguet,

Benvolguda Isabel,


Sembla que el problema d'importació de cursos s'ha resolt. MOLTES GRÀCIES!!


Eliseu