Treballar amb un Google Docs al moodle

Treballar amb un Google Docs al moodle

per Josep Ausensi i Guimerà -
Nombre de respostes: 1

El centre disposem ja de la Gsuite i volem treballar aquest primer any amb els Chromebooks i seguir amb el nostre moodle.
Per minimitzar l'impacte del canvi amb tots els cursos de Moodle existents voldriem saber com, en compte d'un fitxer .DOC pejat com un recurs al moodle, podem posar un google docs (.gdoc
Està clar que una opció és compartir el fitxer al drive i al moodle posar el seu enllaç, PERÒ estic intentant:
1) Convertir el .DOC a un .gdocs, cap problema i ja s'ubicat a la "meua unitat" al drive.
2) A un recurs moodle de tipus "fitxer" arrossegar aquest nou document des de la "meua unitat", PERÒ NO PUC em surt l'error:

3) A un recurs moodle de tipus "fitxer" arrossegar aquest nou document des de la carpeta de "descàrregues", em deixa, però quan vaig a utilitzar aquest recurs de "fitxer moodle" en compte d'obrir el document m'apareix al navegador "{"url": "https://docs.google.com/document/d/17pRftvBhiEsJFXjzGl9T19I4lSbfnq5WF_3MfTCj1rU/edit?usp=drivesdk", "resource_id": "17pRftvBhiEsJFXjzGl9T19I4lSbfnq5WF_3MfTCj1rU"}

En resposta a Josep Ausensi i Guimerà

Re: Treballar amb un Google Docs al moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jose,

En realitat l'arxiu que vols penjar no és tant un arxiu com un enllaç a un espai en línia per ser modificat entre X persones.

Crec que és inevitable que l'enllaç s'obri en una finestra nova o emergent (segons triïs) perquè Google necessita que l'usuari s'identifiqui per poder accedir-hi i modificar el document.

Salutacions,

Isabel