Importar usuaris amb el caràcter "ñ"

Importar usuaris amb el caràcter "ñ"

par Josep Ausensi i Guimerà,
Nombre de réponses : 3

He intentat llegir als fórum un probema similar al meu però no el localitzo. Anoto doncs ara el meu cas:

Tinc un fitxer .CSV que el passo a un fitxer de text, amb format unicode amb els camps separats amb ";". Tinc noms d'usuaris amb "ñ", com per exemple l'alumne: "Paños"

Al carregar des del moodle el fitxer de text delimitat amb ";", codificació UFT-8 la "ñ" no la importa, deixa el nom com a "Paos"

He intentat, primerament també, importar directament el fitxer .csv però el resultat és el mateix.

Em podeu ajudar per favor?

Gràcies pel suport.


En réponse à Josep Ausensi i Guimerà

Re: Importar usuaris amb el caràcter "ñ"

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),

Bon dia Jose,

No hi hauria d'haver cap problema en importar la "ñ". 

Ens podeu enviar una mostra de l'arxiu que esteu intentant carregar (amb un únic usuari amb ñ serà suficient) a la bústia agora@xtec.cat. Li donarem una ullada...

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar usuaris amb el caràcter "ñ"

par Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora),
Bon dia Josep,


Li hem donat una ullada a l'arxiu que ens has enviat i hem vist que en obrir-lo el Joc de caràcters estava marcat com a Europeu occidental. L'hem canviat a Unicode (UTF-8) i l'hem obert. Després hem tornat a posar la "ñ" al seu lloc i hem desat en format .csv de nou. 

Per últim hem pogut carregar el .csv al Moodle i es veu la "ñ". 

Per tant, en el moment d'OBRIR l'arxiu, heu de seleccionar:


L'últim pas serà desar en format .csv i carregar al Moodle.

Salutacions,

Isabel

En réponse à Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Importar usuaris amb el caràcter "ñ"

par Josep Ausensi i Guimerà,

Perfecte.

Jo que tinc un full CSV ja creat, llavors el guardo i en el moment de desar, a les opcions WEB, a codificació poso UNICODE (UTF-8)

Moltes gràcies pel suport.

excel_utf8_1.gif