Error al restaurar cursos reiniciats

Error al restaurar cursos reiniciats

per JOAQUIN RUIZ GARCIA -
Nombre de respostes: 4

Bon dia,

com cada any he començat les tasques de reinici i neteja de cursos. En començar a fer-lo em trobo amb un error. Per evitar ocupació amb fitxers orfes dels cursos he reiniciat el curs, he fet una còpia de seguretat (que ocupa sensiblement menys que el curs reiniciat), he baixat la còpia per poder eliminar el curs (que ocupa molt més), he tornat a pujar la còpia pel gestor de fitxers, i a l'hora de restaurar el curs a mig procés em dóna un error i el curs no es restaura i per tant no apareix cap curs (ni anterior ni restaurat). He intentat restaurar-lo amb còpies de seguretat del curs anterior i passa el mateix.



http://agora.xtec.cat/col-enricdosso/moodle/

Les còpies estan penjades als fitxers de la gestió del moodle. Algun suggeriment?

Gràcies

Joaquim Ruiz




En resposta a JOAQUIN RUIZ GARCIA

Re: Error al restaurar cursos reiniciats

per Administrador/a XTEC -

Bon dia Joaquin,

Hem pogut restaurar el curs de religió de 2ESO sense dades d'usuari, sense problemes. No t'he restaurat l'altre perquè sembla de l'any anterior.

Salutacions,

Mª Luisa Suárez

En resposta a Administrador/a XTEC

Re: Error al restaurar cursos reiniciats

per JOAQUIN RUIZ GARCIA -

Bon dia,

moltes gràcies Mª Luisa, 

però m'interessa també saber què passava ja que són uns quants els cursos que he de reinicialitzar com aquest. O bé saber si el procés que utilitzo és l'adequat per evitar el pes excessiu dels cursos degut a fitxers que queden associats i orfes tot i reinicialtzar de forma natural els cursos .

L'error potser era de velocitat de transmissió? de quedar-se a mitges per excessiva duració?

Moltes gràcies

Joaquim

En resposta a Administrador/a XTEC

Re: Error al restaurar cursos reiniciats

per JOAQUIN RUIZ GARCIA -

Hola Mª Luisa,

m'ha tornat a passar i no sé on està l'errada. Ara es tracta del curs que està al gestor d'arxius de l'administrador. Torna a donar error quan intento restarurar-lo.

Moltes gràcies i ja em diràs què faig malament


Joaquim

En resposta a JOAQUIN RUIZ GARCIA

Re: Error al restaurar cursos reiniciats

per Administrador/a XTEC -

Bon dia Joaquin,

Ja t'he restaurat el curs, crec que el problema amb la còpia, és que has fet amb les dades dels alumnes, i algun dóna problema.
El que has de fer és restaurar, i quan surti els paràmetres de la restauració, desmarcar l'opció 'Inclou els usuaris registrats.

Salutacions,

Mª Luisa Suárez