Lentitud del servidor

Lentitud del servidor

per Marc Mozas Banzo -
Nombre de respostes: 3
De dos setmanes ençà (coincidint amb les feines d'actualització) el del nostre centre funciona molt lent o, directament, no funciona, cosa que afecta professorat i alumnat de manera important. Es comú a tothom?
D'altra banda, és lògic que, em connecti des d'on em connecti com a administrador, sempre em surti com adreça IP la mateixa? (mirant "Tots els registres")?

Gràcies per endavant
En resposta a Marc Mozas Banzo

Re: Lentitud del servidor

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Marc!
De dos setmanes ençà (coincidint amb les feines d'actualització) el del nostre centre funciona molt lent o, directament, no funciona, cosa que afecta professorat i alumnat de manera important. Es comú a tothom?
Dissortadament es tracta d'un problema general (com pots veure a la notícia Informació sobre els talls dels darrers dies) Trist
Des d'aquest mateix portal us mantindrem informats sobre com evoluciona el problema (a mesura que tinguem novetats).

D'altra banda, és lògic que, em connecti des d'on em connecti com a administrador, sempre em surti com adreça IP la mateixa? (mirant "Tots els registres")?
Això que comentes és normal (i passa a tots els centres) degut a l'arquitectura de l'aplicació (totes les peticions passen per un web caché).

Una abraçada i fins aviat!
Sara


En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Lentitud del servidor

per Marc Mozas Banzo -
Gràcies, Sara, per la teva ràpida resposta.

Sé que vosaltres no podeu fer res, però espero que a qui en sigui responsable li arriben aquestes queixes i preocupacions. Les escoles que hem apostat per utilitzar una aula virtual com a element bàsic de la nostra metodologia patim especialment aquest problemes.

Així que esperem que el canvi sigui, en última instància, per a millor.

Salut i cordialitat
Marc
En resposta a Marc Mozas Banzo

Re: Lentitud del servidor

per Anna Cruells -

De la mateixa manera que em vaig afegir a la queixa generalitzada sobre la lentitud del servidor i els talls contstants, també ara m'afegeixo al comentari del Marc, agraïnt el vostre esforç i la feina diària. Sabem que la solució definitiva ha d'arribar des de dalt (no em refereixo a res celestial) i cal que s'adonin del patiment de tots plegats: els que utilitzem aquesta eina i també dels que la manteniu.

Ànims i que no decaigui,

Anna