Carrusel no surt a un article de la portada

Carrusel no surt a un article de la portada

per Carles Sabat Figueras -
Nombre de respostes: 7

Bon dia, 

Seguim aprenent i intentant que la nostra pàgina web estigui operativa abans de que s'acabi el curs. 

He creat un nou article per a la portada i, en aquest cas, he volgut crear un carrussel amb l'extensió Álbum. 

He seguit tots els passos i, si clico a la notícia em surt el carrussel tant com l'he creat. (Captura 1)

Tanmateix tant a la pàgina de categoria, com a la portada no em surt ni el text ni el carrussel. (Captures 2 i 3). 

A què pot ser degut?


Gràcies a l'avançada!


Carles


En resposta a Carles Sabat Figueras

Re: Carrusel no surt a un article de la portada

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Carles,

Has marcat Mostra el contingut sencer als paràmetres de l'article?


Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Carrusel no surt a un article de la portada

per Carles Sabat Figueras -

Bona tarda Isabel, 

Tens tota la raó! Fet. El que em mancaria saber es com aconseguir que aquest carrussel creat amb l'extensió àlbum es quedi ubicat a la part esquerra. Exactament igual com em vares mostrar amb les fotografies. 

Com s'hauria de fer?

Gràcies i disculpa!


Carles

En resposta a Carles Sabat Figueras

Re: Carrusel no surt a un article de la portada

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Carles,

En el cas que comento a l'altre fil de fòrum, alineant el text i la imatge s'aconsegueix que estiguin costat per costat. Però amb el carrusel no es pot fer així, ja que el carrusel en si, és un enllaç. Per aconseguir aquest efecte ho pots fer mitjançant una taula.

Hauries d'inserir un taula de dues cel·les (horitzontal) i després afegir l'enllaç del carrusel a una cel·la i el text a l'altra.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Carrusel no surt a un article de la portada

per Carles Sabat Figueras -

Gràcies per contestar tan ràpid Sílvia. 

Efectivament, he seguit les teves indicacions i ja tinc ubicat el carrussel a l'esquerra i el text a la dreta amb aquesta aparença

No se si serà més difícil, però el que intentem cercar és aconseguir una aparença en la que no es notés la cel.la. Com aquesta

Gràcies altra cop!


Carles

En resposta a Carles Sabat Figueras

Re: Carrusel no surt a un article de la portada

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Carles,

Per aconseguir l'aparença que vols hauràs de fer que el fons i les vores siguin transparents. Per aconseguir-ho pots entrar al mode Text de l'article i posar el següent codi amb la teva informació, és clar.

<table style="background-color: transparent;">

<tbody>

<tr>

<td style="width: 300px; border-color: transparent; text-align: center;">&lt;[slideshow_deploy id='xxxx']&gt;</td>

<td style="border-color: transparent;">

<h6 style="text-align: justify;">Text que apareixerà a la dreta del carrusel.</h6>

</td>

</tr>

</tbody>

</table>

Per qualsevol altre dubte, aquí estarem!

Salutacions,

Isabel