Alumnat no veu suma de qualificacions

Alumnat no veu suma de qualificacions

per Xavier Traverso Ferra -
Nombre de respostes: 10

L'alumnat no veu la suma d'una categoria creada com a suma natural de qualificacions.

En resposta a Xavier Traverso Ferra

Re: Alumnat no veu suma de qualificacions

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Xavier,

Ens pots passar l'URL del vostre Moodle?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Alumnat no veu suma de qualificacions

per Xavier Traverso Ferra -

Si, és de l'escola EMAV.

http://agora.xtec.cat/iesemav/moodle/course/index.php?categoryid=24


Saluts.

En resposta a Xavier Traverso Ferra

Re: Alumnat no veu suma de qualificacions

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Xavier,

Hem vist que a l'apartat de Paràmetres de la categoria de qualificació només teniu seleccionada la Mitjana ponderada com a tipus d'agregació disponible. Hauríeu de seleccionar la de Natural, perquè hi hagi coherència en els paràmetres.


Si després d'aquest canvi seguiu tenint problemes, aviseu-nos. 

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Alumnat no veu suma de qualificacions

per Xavier Traverso Ferra -

Ho hem canviat amb l'administradora, ja que no tinc permisos per fer-ho, i segueix sense veure's. De fet, els MP de segon estaven configurats així.

Els meus MP són del Cicle de So: MP08 de primer i MP05 i MP06 de segon. No sé si ho podeu mirar vosaltres directament.

Gràcies.

En resposta a Xavier Traverso Ferra

Re: Alumnat no veu suma de qualificacions

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Xavier,

MP05: Hem vist que a la Configuració del llibre de qualificacions, tens marcat a la vegada que la categoria sigui Natural (suma de qualificacions) i que els Totals es calculin mitjançant una fórmula. Per aquesta raó el resultat que hauria de tornar es veu alterat.

Per altra banda els pesos que tens posats a les tasques fa que els valor que pren la fórmula no siguin els reals.

Per tant hauríeu de repassar i decidir quin tipus de qualificacions voleu fer servir en cada mòdul (Natural, Mitjana ponderada o fórmula), i ajustar els paràmetres corresponents.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Alumnat no veu suma de qualificacions

per Xavier Traverso Ferra -

D'acord, ho revisaré.

Entenc, pel que dius, que només puc tenir un tipus de qualificacions per mòdul. Això és bastant incòmode, sobretot en el meu cas on em va bé combinar diferents tipus.

Sempre ho havia fet així i abans em funcionava. A més, el problema el té l'alumnat, al meu llibre de qualificacions es veuen totes les notes.

Potser necessitem un curs de Moodle.

Saluts.

En resposta a Xavier Traverso Ferra

Re: Alumnat no veu suma de qualificacions

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Xavier,

El problema està quan se superposen els tipus de qualificacions. En les diferents categories pots posar diferents qualificacions, i pots avaluar cada tasca com vulguis. Però has de tenir en compte el que vols que mostri el total de cada categoria.

Quant al tema de la visualització de l'alumnat... quin problema tenen exactament? Hem entrat com un dels alumnes i hem pogut veure les qualificacions.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Alumnat no veu suma de qualificacions

per Xavier Traverso Ferra -

L'únic problema que tinc és de visualització. En concret, l'alumnat no veu la suma natural de les dues parts dels examens.

Per cert, sé que aquest no és el canal adequat però a l'escola estem fent microformacions sobre diferents camps i un d'ells és el Moodle. 

Las sessió està planificada per al dijous, 12 d'abril de 13:30 a 15h i encara no hem trobat ningú per a impartir-la. 

Com ho podríem fer per contactar amb algú que vingui a l'escola? 

Gràcies!



En resposta a Xavier Traverso Ferra

Re: Alumnat no veu suma de qualificacions

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Xavier,

Podeu comprovar que al curs M06 els alumnes ja poden veure els Totals. 

Us hem modificat el paràmetre perquè els puguin veures. Heu d'accedir al curs i anar a Qualificacions. Després, des de Paràmetres de les qualificacions del curs, heu de posar Mostra els totals excloent els elements ocults (o incloent). 


Salutacions,

Isabel