Canvi en la resolució de fotos al carrusel

Canvi en la resolució de fotos al carrusel

per JULIAN GARCIA REVILLA -
Nombre de respostes: 4

Hola,

des de fa un temps, he pogut comprovar que la resolució a les fotos amb les quals faig un carrusel (a partir de Google Fotos, fent servir l'eina Album (extensió) que veu crear per a chromium) ha baixat, i no acabo d'entendre perquè. Us envio un exemple antic, amb bona resolució

http://agora.xtec.cat/iesjoanot/general/xiii-certamen-nacional-infantil-i-juvenil-de-lectura-en-veu-alta/

I un altre dels nous

http://agora.xtec.cat/iesjoanot/general/mmaca-prohibit-no-tocar-2/

com veureu, la resolució en el segon cas és molt més dolenta. No sé si faig alguna cosa diferent de les que feia abans, però he provat canviant resolució a l'Àlbum de chromium i res.

Moltes gràcies, salutacions.

Julià García

INS Joanot Martorell

En resposta a JULIAN GARCIA REVILLA

Re: Canvi en la resolució de fotos al carrusel

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Julià,

Des de Nodes només s'enllaça a l'Àlbum extern, i hem comprovat que això ho teniu bé.

Quant a la resolució de les imatges de l'Àlbum haureu de comprovar-la des del mateix àlbum, repassant la configuració.

Quan creeu aquest àlbum la resolució és bona? o ja es veu malament des del principi?

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Canvi en la resolució de fotos al carrusel

per JULIAN GARCIA REVILLA -
Hola Isabel, moltes gràcies per la rapidesa!

Doncs a Google Fotos en tots dos casos la resolució és bona.

En el primer cas
https://goo.gl/photos/mc397Ea1pqSBC7qC6
Un exemple d'una foto amb resolució
0.7 megapíxels1024 × 683
104.7 KB

I en el segon
https://photos.app.goo.gl/7m1No5M8jg17c0bk1
I aquí, de fet, fotos amb més resolució (al començament les escalava amb la resolució típica que es comenta al Nodes, però desprès vaig pensar que si primer les penjàvem a Fotos i només fèiem enllaç, em podia estalviar aquesta feina)
12.8 megapíxels4128 × 3096
1.6 MB

L'única cosa diferent que veig entre els dos àlbums és que va haver un moment que vaig associar al meu compte xtec (que era el que feia servir al començament per penjar-ho tot) a un "compte de marca" de l'institut. En el primer àlbum les fotos estan associades al meu compte personal xtec i en el segon a un "compte de marca" de l'institut. I de fet, ara que em fixo, veig que als enllaços que t'he posat a dalt (que espero que puguis veure), en el segon cas posa "photos.app" que a l'altre no, no sé...

Una altra cosa és que quan he fet servir la vostra eina del Chrome, a vegades he canviat, per provar, resolucions que vénen per defecte (800x600, 1024x786, etc), però crec que això no ha tingut res a veure.

No sé, penso que no sigui per lo del compte de marca, és cert que això no ho he provat, de penjar algun àlbum de nou al meu compte xtec i veure si així milllora...

No sé si m'he explicat bé, espero que ho hagis entès... Ja em diràs tot plegat què veus d'estrany...

Moltes gràcies!!!

Julià García
INS Joanot Martorell
En resposta a JULIAN GARCIA REVILLA

Re: Canvi en la resolució de fotos al carrusel

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Julià,

Els enllaços són diferents perquè fa uns 6 mesos, van actualitzar el connector des de Google Fotos, però això no hauria de tenir res a veure.

En el carrusel de MMACA, hem modificat la relació entre alçada i amplada, i ara les imatges es veuen més definides tot i que més petites. Si voleu que es vegin més grans podeu anar jugant amb aquesta relació (la 4:2 també es veu bastant bé i més gran).


Creiem que l'origen de la resolució es troba a l'àlbum de Google. Per tant us recomanem que reviseu la configuració dels àlbums, a veure si trobeu alguna diferència entre els dos comptes que comentàveu (el personal i el del centre).

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Canvi en la resolució de fotos al carrusel

per JULIAN GARCIA REVILLA -
Hola! Disculpa haver trigat tant en respondre, no he tingut temps fins ara per poder-li fer una ullada a les configuracions dels dos comptes, però crec que en els dos casos és la mateixa... No sé, aniré provant amb això que em vas comentar, a veure què. Moltes gràcies per les ràpides respostes, salutacions,

Julià