Problemes no puc fer les pàgines públiques

Problemes no puc fer les pàgines públiques

per MARIA JOSE ARRIBA VILLARES -
Nombre de respostes: 4

Totes les pàgines que afegeixo les tinc com públiques i tot i així em demana la contrasenya com si hagués ficat la pàgina a privada.


Algú em pot ajudar?

En resposta a MARIA JOSE ARRIBA VILLARES

Re: Problemes no puc fer les pàgines públiques

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia,

Ens pots passar l'URL del vostre Nodes? Li farem una ullada.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problemes no puc fer les pàgines públiques

per MARIA JOSE ARRIBA VILLARES -

Per les pàgines que vaig crear el curs passat no vaig tenir cap problema però ara cada pàgina que creo em pregunta el codi d'usuari i ja les tinc com a públiques.

http://agora.xtec.cat/ceipbosc-barbera/

Moltes gràcies

En resposta a MARIA JOSE ARRIBA VILLARES

Re: Problemes no puc fer les pàgines públiques

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -
Bon dia,

Entenem que parles de pàgines com Activitats de Cicle Mitjà 17/18, o Activitats d'Educació Infantil 17/18. Hem vist que has indicat que la pàgina mare sigui Activitats, però has de tenir en compte que aquest apartat Activitats no és el mateix del Menú principal (això pot portar a confusió, intentaré explicar-ho).
La pàgina Activitats, que has posat com a mare, és una pàgina que es genera automàticament des del BudyPress que recull tota l'activitat recent del Nodes. Per poder veure aquesta pàgina l'usuari s'ha d'autenticar.
La pàgina Activitats del Menú principal, és en realitat la pàgina Les activitats (fotografies).
En resum, si vols que les pàgines que ara mateix no són públiques es puguin visualitzar, hauràs de canviar la pàgina mare d'Activitats a Les activitats (fotografies).

No sé si m'he explicat prou bé. Si teniu cap més consulta, no dubteu a comunicar-ho.

Salutacions,
Isabel