afegir una activitat jclic al moodle

afegir una activitat jclic al moodle

per ANNA PARES MARTINEZ -
Nombre de respostes: 3

Hola, podrieu explicar com es poden afegir activitats jclic al moodle amb el fitxer SCORM que crees des del clicauthor? són activitats pròpies i no están a la xarxa, ho jauría de fer des del drive.

Gràcies, Anna.



En resposta a ANNA PARES MARTINEZ

Re: afegir una activitat jclic al moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -
Bon dia Anna,

Tal com s'explica en el següent fil del fòrum de Nodes, si utilitzeu l'espai propi com a usuari de la XTEC del que disposeu a la Biblioteca de Jclic https://clic.xtec.cat/users/mylib/, després només haureu d'afegir al Moodle una activitat Jclic mitjançant l'URL.
Ho podeu fer des d'Afegeix una activitat o un recurs, triant JClic.

Quan esteu dins de l'edició de l'activitat heu de seleccionar Tipus: URL extern.


Afegiu l'adreça que apareix a l'apartat "Comparteix" del projecte Jclic preparat per Moodle.


Salutacions,
Isabel
En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: afegir una activitat jclic al moodle

per EVA DE LA TORRE RODRIGUEZ -

Bon dia,

deu ser culpa meva, segur i fàcil solució però no ho veig ara.

Vull posar una activitat JClic, m'es igual si és amb enllaç o posant l'arxiu (ho he fet de les dos maneres) però després quan vull comprobar si està bé em surt aquesta informació


Qué és això de sessió?

alguna idea?gràcies


En resposta a EVA DE LA TORRE RODRIGUEZ

Re: afegir una activitat jclic al moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bona tarda Eva,

Estàs accedint com a professora i per això et mostra directament els resultats de l'activitat. Si ningú l'ha realitzat, apareix sense dades.

Per veure com queda l'activitat has de canviar de rol. Entra al curs on hi ha l'activitat, desplega les opcions del teu perfil i selecciona Canvia rol a..., i després Alumnat. Quan accedeixis a l'activitat com a alumne veuràs com queda.


Per tornar al teu rol, només has de seleccionar Torna al meu rol normal, també a les opcions del teu perfil.

També pots previsualitzar l'activitat amb el rol de professora. Has d'accedir a l'activitat i seleccionar Previsualitza l'activitat JClic des del bloc lateral d'Administració de JClic.


Salutacions,

Isabel