Problemes amb les carpetes dels documents

Problemes amb les carpetes dels documents

per JORDI AUMEDES CASTELLS -
Nombre de respostes: 4

El professorat del centre (http://agora.xtec.cat/ceip-santmiquel) tenim un node en el qual hi han molts documents en diferents carpetes.

Se'ns han creat 4 carpetes (" pendent de fer esmenes") que volem esborrar i no sabem com.

estructura de carpetes

Si vaig a gestionar carpetes, apareix al costat la paraula Edita però no em fa res que pugui editar per exemple esborrar.

Em podeu ajudar, si us plau.

En resposta a JORDI AUMEDES CASTELLS

Re: Problemes amb les carpetes dels documents

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Jordi,

No podeu editar (per tant suprimir) les carpetes del nodes de professorat, perquè l'extensió TOC+ (que és la que us genera automàticament la taula de continguts) interfereix en la gestió de carpetes.

La nostra proposta és que si creieu que no necessiteu l'extensió TOC+ en aquest apartat de documentació del nodes, us la podem restringir i després podreu editar i/o eliminar les carpetes. Per altra banda, si voleu que l'extensió TOC+ segueixi estant activada, us podem eliminar les carpetes nosaltres.

Què voleu que fem?

  • Restringim l'extensió TOC+
  • Eliminem les carpetes Pendent de fer esmenes, deixant la taula de continguts.

Restem a l'espera de les vostres indicacions.

Salut,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Problemes amb les carpetes dels documents

per JORDI AUMEDES CASTELLS -
Bon dia, Isabel
Quan et refereixes a la taula de continguts, què vols dir? L'estructura de carpetes? L'agrupament dels documents en les carpetes creades per nosaltres?

Jo seria partidari que ens restringiu l'extensió TOC+ i així podré esborrar les carpetes que no vulguem.
Quedo a l'espera
Agraït

Jordi
En resposta a JORDI AUMEDES CASTELLS

Re: Problemes amb les carpetes dels documents

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -
Bon dia Jordi,

La taula de continguts es genera automàticament, i us apareixia quan seleccionàveu Gestiona les carpetes (vegeu imatge).


Però ara us hem restringit l'accés d'aquesta extensió a aquest apartat de documentació del node i veureu que no us apareix la taula i que podeu editar/suprimir les carpetes.

Si en algun moment voleu que tornem a permetre l'accés d'aquesta extensió als documents del node ens ho dieu i ho fem.

Salutacions,

Isabel