Usuari que no puc treure

Usuari que no puc treure

per Anna Lloveras -
Nombre de respostes: 6
Hola a tothom,

tinc un curs del Moodle on som tres professors editors. No sé com, ha aparegut un quart company de l'Institut. Ell no recorda haver-se afegit al curs de cap manera, i nosaltres tampoc. He intentat treure'l però quan vaig a "Assignació de rols" no em surt com a Professor editor.

Jo també sóc l'Administradora del Moodle del centre, per tant descarto que sigui tema de permisos.

No sé com ha passat (però una mica m'és igual!) però no sé com puc treure'l!!! Alguna idea?

Moltes gràcies a tots!
Anna


En resposta a Anna Lloveras

Re: Usuari que no puc treure

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Anna!
Si ens facilites les dades del teu centre (URL del vostre espai Àgora, curs i nom del professor que voleu treure) ens ho podrem mirar per veure on pot estar el problema!
Bezos, abrasos i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Usuari que no puc treure

per Anna Lloveras -
Hooola Sara!

el moodle del centre és: http://agora.xtec.cat/iespinedademar/moodle/

el curs és "4 Projecte de recerca" i el professor que vull treure és en Toni Morales.

Moltes gràcies,
Anna
En resposta a Anna Lloveras

Re: Usuari que no puc treure

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Anna!!

T'explico el que et passa:
El curs "4 Projecte de recerca" és de la categoria "Religió" i en "Toni Morales" és "Professor/a no editor" de tota la categoria, per tant, pots fer dues coses:

Assignar el rol de "Professor/a no editor" a la resta de cursos de la categoria "Religió" i després treure'l com a "Professor/a no editor" de la categoria en sí.

La segona possibilitat es que en realitat no vulgueu que el curs "4 Projecte de recerca" sigui de la categoria "Religió", aleshores el que heu de fer és canviar-lo de categoria. ;)

A veure si te'n ensurts!

Salut!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Usuari que no puc treure

per Anna Lloveras -
OHHHH! Pau, quina meravella, moltes gràcies.

He canviat la categoria del curs i ja està! Però ara m'apareix un dubte... com sé quins professors són editors o no editors de cada categoria? On ho trobo???

Moltes gràcies per tot!
Anna
En resposta a Anna Lloveras

Re: Usuari que no puc treure

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola!:D

A afegir/editar cursos, llavors selecciones una categoria i per últim cliques a Assignació de rols com es veu a la imatge;)

Salut i sort!

Pau
Fitxer adjunt captura.png