Com posar la imatge de centre al logo

Com posar la imatge de centre al logo

par Àngels Mustienes,
Nombre de réponses : 6

Per posar la imatge de centre a la capçalera del moodle:

1r - Renomenar l'arxiu "logo.png" (ex. logo_old.png)

2n - Pujar l'arxiu de la imatge amb el nom "logo.jpg" o "logo.png" a la carpeta "primera plana - fitxers del lloc "

Heu d'anar amb compte amb les mesures d'alt i ample de la capçalera.

En réponse à Àngels Mustienes

Re: Com posar la imatge de centre al logo

par Dolça Vert,
Hola Àngels, ja veus que per fi he pogut escriure en el fòrum. Això si, amb el compte que jo em vaig crear. Amb el nom d'usuari i contrasenya del departament, encara no em deixa respondre (em diu que les dades són errònies quan em demana l'usuari i contrasenya).
Una altra cosa. Vaig canviar la imatge a la capçalera seguint les teves instruccions. Ara, feia el xafarder en altres moodles del grup de Barna i he vist que l'IES de Celrà els surt la mateixa imatge que jo vaig penjar. O sigui que l'IES de Celrà també són Ceip Puig d'Arques. Suposo que és un error, això, no?
Dolça
En réponse à Dolça Vert

Re: Com posar la imatge de centre al logo

par Àngels Mustienes,
Aquesta errada ja l'havia detectat fa dues setmanes. Però com que tenim l'Albert Pèrez de vacances, fins que no vingui no hi ha res a fer. Recorda que estem jugant en un servidor en proves, així que pot passar de tot fins el nadal.


En réponse à Àngels Mustienes

Re: Com posar la imatge de centre al logo

par Dolça Vert,
Estic provant el correu: no puc fer-lo servir quan entro amb l'usuari i contrasenya de l'escola (admin ...)
En réponse à Dolça Vert

Re: Com posar la imatge de centre al logo

par Joan Queralt Gil,
No entenc el problema: vols dir que aquest Moodle no t'envia els correus?
En réponse à Joan Queralt Gil

Re: Com posar la imatge de centre al logo

par Dolça Vert,
si entro al moodle d'àgora com admin i amb la contrasenya que ens vàreu donar, a l'hora de respondre em surt un missatge que sóc invitada i no em deixa avançar.
Ara et responc amb un usuari i contrasenya que jo vaig crear.
En réponse à Dolça Vert

Re: Com posar la imatge de centre al logo

par Albert Pérez Monfort,
Hola Dolça,

La contrasenya que us vam donar per a l'admin és, només, per accedir a l'administració del Moodle corresponent al vostre centre, i no per accedir a aquest espai global. Per accedir a aquest espai global has de fer servir el teu nom d'usuària i contrasenya de la XTEC.

Cordialment,

Albert