Com posar la imatge de centre al logo

Com posar la imatge de centre al logo

de Àngels Mustienes -
Número de respuestas: 6

Per posar la imatge de centre a la capçalera del moodle:

1r - Renomenar l'arxiu "logo.png" (ex. logo_old.png)

2n - Pujar l'arxiu de la imatge amb el nom "logo.jpg" o "logo.png" a la carpeta "primera plana - fitxers del lloc "

Heu d'anar amb compte amb les mesures d'alt i ample de la capçalera.

En respuesta a Àngels Mustienes

Re: Com posar la imatge de centre al logo

de Dolça Vert -
Hola Àngels, ja veus que per fi he pogut escriure en el fòrum. Això si, amb el compte que jo em vaig crear. Amb el nom d'usuari i contrasenya del departament, encara no em deixa respondre (em diu que les dades són errònies quan em demana l'usuari i contrasenya).
Una altra cosa. Vaig canviar la imatge a la capçalera seguint les teves instruccions. Ara, feia el xafarder en altres moodles del grup de Barna i he vist que l'IES de Celrà els surt la mateixa imatge que jo vaig penjar. O sigui que l'IES de Celrà també són Ceip Puig d'Arques. Suposo que és un error, això, no?
Dolça
En respuesta a Dolça Vert

Re: Com posar la imatge de centre al logo

de Àngels Mustienes -
Aquesta errada ja l'havia detectat fa dues setmanes. Però com que tenim l'Albert Pèrez de vacances, fins que no vingui no hi ha res a fer. Recorda que estem jugant en un servidor en proves, així que pot passar de tot fins el nadal.


En respuesta a Àngels Mustienes

Re: Com posar la imatge de centre al logo

de Dolça Vert -
Estic provant el correu: no puc fer-lo servir quan entro amb l'usuari i contrasenya de l'escola (admin ...)
En respuesta a Dolça Vert

Re: Com posar la imatge de centre al logo

de Joan Queralt Gil -
No entenc el problema: vols dir que aquest Moodle no t'envia els correus?
En respuesta a Joan Queralt Gil

Re: Com posar la imatge de centre al logo

de Dolça Vert -
si entro al moodle d'àgora com admin i amb la contrasenya que ens vàreu donar, a l'hora de respondre em surt un missatge que sóc invitada i no em deixa avançar.
Ara et responc amb un usuari i contrasenya que jo vaig crear.
En respuesta a Dolça Vert

Re: Com posar la imatge de centre al logo

de Albert Pérez Monfort -
Hola Dolça,

La contrasenya que us vam donar per a l'admin és, només, per accedir a l'administració del Moodle corresponent al vostre centre, i no per accedir a aquest espai global. Per accedir a aquest espai global has de fer servir el teu nom d'usuària i contrasenya de la XTEC.

Cordialment,

Albert