Gestió de fitxers - Alliberar espai

Gestió de fitxers - Alliberar espai

by JOAN LLORET PUJOL -
Number of replies: 4

Hola,

estic intentant alliberar espai al servidor.

Com administrador he entrat al gestor de fitxers. He filtrat els documents amb extensió .zip

  • Com puc saber quins d'aquests fitxers puc eliminar? (legacy, content, backup)


  • Intento eliminar fitxers i la finestra de confirmació em surt difuminada i els botons Confirma/Cancela no estan activats. Quan es poden eliminar?

  • Dins d'un curs tinc la carpeta: Fitxers del curs heretats. Es pot fer una neteja ràpida d'aquesta carpeta?



Salut!!!

Joan


In reply to JOAN LLORET PUJOL

Re: Gestió de fitxers - Alliberar espai

by Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Joan,

  • Com puc saber quins d'aquests fitxers puc eliminar? (legacy, content, backup)

Els filtres dels arxius es refereixen al tipus. En aquest cas es tracta de legacy (fitxers heretats), content (contingut) i backup (còpies de seguretat).

  • Intento eliminar fitxers i la finestra de confirmació em surt difuminada i els botons Confirma/Cancela no estan activats. Quan es poden eliminar?

És una incompatibilitat que tenim registrada i que quedarà solucionada a la propera actualització del Moodle que es farà a l'octubre.

Per poder eliminar fitxers, podeu fer servir un altre camí. Primer t'has d'autenticar al Moodle com a administrador.
Després has d'accedir al perfil de l'usuari/ària propietari/ària de l'arxiu des de la mateixa pantalla de Gestió de fitxers o des d'Explora la llista d'usuaris, cliques sobre el nom, i un cop allà has d'anar al bloc Administració i pitjar Inicia sessió com a, i Continua.

Després entres a un curs qualsevol i des del bloc lateral Administració del curs, podràs anar a Restaura i realitzar el mateix procés d'eliminació de còpies per part dels usuaris. Has de pitjar a Gestiona els fitxers de còpia de seguretat. Un cop dins les podràs suprimir.

Això pot servir per fer neteja de les còpies de seguretat, però pels fitxers de contingut o de trameses dels alumnes ho hauràs de fer reiniciant els cursos, o bé pots esperar a l'actualització d'aquest octubre.

  • Dins d'un curs tinc la carpeta: Fitxers del curs heretats. Es pot fer una neteja ràpida d'aquesta carpeta?

Per eliminar carpetes de fitxers heretats pots anar a Administració Ι Fitxers heretats, i després Edita els fitxers del curs heretats. Des d'allà els pots seleccionar i suprimir. Si ja vénen estructurats dins d'una carpeta prèviament, podràs suprimir la carpeta sencera, sinó haurà de ser un per un.


Salutacions,

Isabel

In reply to Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Gestió de fitxers - Alliberar espai

by MARIA LLOPART FONT -
Jo també estic intentant alliberar espai. Em trobo que tinc 300 MB amb els següents arxius:



Quins podria eliminar? A què correspon draft, combined,


assignfeedback_editpdf
Suposo que tool_recyclebin són les coses que s'han eliminat i que al cap d'uns dies les elimina automàticament ??

Ja no sé què buscar per eliminar... Teniu algun manual pauta, el que sigui que m'ajudi a alliberar espai?

Moltes gràcies,

Maria


In reply to MARIA LLOPART FONT

Re: Gestió de fitxers - Alliberar espai

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Maria,

les còpies que comentes, són efectivament cursos eliminats que encara estan a la paperera, en 7 dies s'eliminen sols.

Els fitxers Combined, són de tasques trameses que fan servir el connector de correcció sobre el PDF, no cal que els eliminis.

Pel que dius ja heu alliberat prou espai, si en necessiteu més, podeu sol·licitar una ampliació sense cap problema.

Fins ara,

Mònica