Canviar els subscriptors de grup

Canviar els subscriptors de grup

von Miguel Angel Parra Viol -
Anzahl Antworten: 5

Hola,

A l'escola tenim les famílies subscrites als grups de subscribers del curs passat. Estic buscant la manera de traslladar els grups sencers de susbcriptors. Per exemple, les famiílies que estaven subscrites a les notícies de 3r, ara haurien de passar a estar subscrites a 4t.

He intentat exportar els subscriptors per grups però només em deixa fer el total de subscriptors i això no em serveix de res... 

Hi hauria alguna manera de fer-ho sense haver de demanar a les famílies que cancelin una subscripció i es tornin a subscriure??

Merci

Miguel Angel

Als Antwort auf Miguel Angel Parra Viol

Re: Canviar els subscriptors de grup

von Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Miguel Angel,

Podeu realitzar accions massives amb grups de subscriptors des del Tauler Ι Opcions Ι Email subscribers Ι Subscriptors.

Quan hàgiu accedit a la llista de subscriptors veureu que podeu filtrar la llista segons el grup. Una vegada que tingueu seleccionats els usuaris del grup de 3r, podeu Actualitzar el grup de subscriptors al grup de 4t.


Perquè els grups us apareguin al desplegable, hi ha d'haver algun subscriptor inscrit, així que no deixeu els grups buits perquè sinó haureu d'inscriure a algú perquè apareguin al desplegable.

Salutacions,

Isabel

Als Antwort auf Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Canviar els subscriptors de grup

von MONTSERRAT MONTANYA MAS -

Hola,

Han canviat les opcions?

Abans ho feia amb facilitat però ara no ho trobo.

A més diria que al juliol del curs passat ho vaig actualitzar i ara no em surt.

Em podeu ajudar, si us plau?
Gràcies

MOntserrat

Als Antwort auf MONTSERRAT MONTANYA MAS

Re: Canviar els subscriptors de grup

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Montserrat,

efectivament, ha canviat de lloc però en el fons és similar.

Heu d'anar a Tauler | Subscripcions | Audiència i fer els passos següents:

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Canviar els subscriptors de grup

von MONTSERRAT MONTANYA MAS -

Hola Mònica,

Ja ho he fet, peròoooo ara resulta que hi havia famílies que estaven en dos o tres cursos, perquè tenen més d'un fill, i ara només me'ls ha posat a un curs!!!

Ho puc resoldre? 

gràcies!

Salut

Montse

Als Antwort auf MONTSERRAT MONTANYA MAS

Re: Canviar els subscriptors de grup

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Montse,

se m'acut que pots pujar aquests usuaris amb un CSV i posar-los a la categoria que toqui. Cada vegada que puges un CSV et permet triar on els vols subscriure, ho hauries de fer tantes vegades com subscripcions vulguis.

Fins ara,

Mònica