Calendari

Calendari

per Gemma Gubau Cabruja -
Nombre de respostes: 11

Bona dia;

Porto una bona estona barallant-me amb el calendari de google dintre Nodes, he mirat diferents debats que parlaven també del tema, però no acabo de veure la solució, a veure si em podeu ajudar vosaltres. Estic enllaçant el calendari i he afegit diferents esdeveniment, però no em surt el nom que jo li he posat, sinó que només apareix la paraula "esdeveniment" amb l'hora i prou, com puc fer perquè aparegui el títol que jo li he posat a l'esdeveniment?

Per altra banda, també m'agradaria posar els dos calendaris un al costat de l'altre i no hi ha manera, m'apareixen un a sota l'altre i en format molt i molt gran, com ho podria solucionar? (Amb el que he trobat a la pàgina web no m'ha funcionat, hi ha una altra opció?)

<div style='min-width: 300px; width: 50%; float: left; padding: 2px'>
Els propers events són:
[gcal id="ID_DEL_VOSTRE_CALENDAR_A_NODES" interval="events" interval_count="5" display="grouped-list"]
</div>
<div style='min-width: 300px; width: 50%; float: left; padding: 2px'>
Aquí podeu consultar el calendari escolar del centre.
[google-calendar-events id="ID_DEL_VOSTRE_CALENDAR_A_NODES" type="ajax"]
</div>

Fitxer adjunt Captura2.JPG
En resposta a Gemma Gubau Cabruja

Re: Calendari

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Gemma,

Ens pots passar l'URL del vostre Nodes? Així mirarem d'esbrinar què passa.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Calendari

per Gemma Gubau Cabruja -

Hola Isabel;

M'has pogut mirar el tema del calendari?

Moltes gràcies

Gemma

En resposta a Gemma Gubau Cabruja

Re: Calendari

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Gemma,

Perquè aparegui el títol de l'esdeveniment has de modificar-lo des del Calendari de Google.



Has d'editar l'esdeveniment i posar-li un títol (ex. títol de prova) i comprovar que els permisos del calendari siguin públics.

Després de desar els canvis has d'anar refrescant la pàgina del calendari del Nodes fins que aparegui modificat el nom de l'esdeveniment. A nosaltres ens ha tardat uns 5-10 minuts a sincronitzar i que aparegués el títol de prova.



Quant als calendaris laterals, t'hem creat una pàgina amb el títol "Prova calendaris laterals" amb l'estructura que ha de tenir perquè apareguin els calendaris de forma lateral. Com pots veure, els codis dels calendaris són els dos Codis breus que hem trobat al vostre apartat Tauler-Calendaris-Tots els calendaris.


Si vols que hi aparegui un calendari diferent primer hauràs d'afegir-lo a Calendaris i un cop creat copiar el codi breu que es generi i modificar-lo a la pàgina dels calendaris laterals.

Evidentment pots fer el que vulguis amb aquesta nova pàgina, eliminar-la, copiar l'estructura o modificar-la.

Salutacions cordials,
Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Calendari

per Gemma Gubau Cabruja -

Moltes gràcies Isabel, he pogut solucionar el tema de les dues columnes, però encara tinc problemes amb el tema de veure els esdeveniments. He fet el calendari públic i també l'esdeveniment, però llavors espero a veure si apareix en algun lloc i res de res. No sé si és problema de l'ID del calendari, quan he mirat les instruccions, apareix un enllaç força llarg i a mi només em surt l'adreça electrònica del correu que faig servir.

En resposta a Gemma Gubau Cabruja

Re: Calendari

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Gemma,

Efectivament el format d'ID del calendari que teniu posat no és el correcte. Hauria de tenir un format semblant a un d'aquests:

  • xtec.cat_7oxxxxxxxxxxd37fpoon8f4@group.calendar.google.com
  • usuari@xtec.cat (el domini podrà ser diferent si no es configura amb correu XTEC)

Hauràs de revisar la configuració del calendari de google i copiar l'ID correcte.

Per a més informació pot consultar el següent enllaç.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Calendari

per Gemma Gubau Cabruja -

Hola Isabel,

Però si poso usuari@xtec.cat, hauria de funcionar no? ja que quan miro la ID del calendari, és la única adreça que m'apareix. La veritat que ja ho he provat tot i no sé com fer-ho.

Merci

Gemma

En resposta a Gemma Gubau Cabruja

Re: Calendari

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Hola Gemma,

Has de posar la ID del calendari que apareix a Adreça del calendari:


Recorda que has d'haver fet públic el calendari, sinó no funcionarà.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Calendari

per Mireia Foix Roura -

Hola!

He llegit els apunts que has enllaçat abans però ho veig molt complicat. Al google calendar no em surt l'IP "...@group.calendar...", em surt l'adreça del gmail i prou. Em sembla que ja l'he compartit.

Quan intento afegir un giny de calendari no veig res que concordi amb els apunts que tinc. Quin embolic... Hi ha algun lloc on s'expliqui pas a pas?

Merci!

En resposta a Mireia Foix Roura

Re: Calendari

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Mireia,

A part de posar l'ID del calendari que t'apareix, has d'haver fet públic el calendari sinó no es veurà.

També pots consultar aquest videotutorial.

Salutacions,

Isabel

En resposta a Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora)

Re: Calendari

per Mireia Foix Roura -

Ja me n'he ensortit!!! Al nodes no hi he trobat ben bé el mateix que s'indicava al tutorial però m'ha semblat més senzill i tot. Potser s'ha fet una altra versió. 

Moltes gràcies!!!