Fòrum d'anuncis i consultes
Requisits de compleció
Aquí ens podem comunicar de manera directe, podeu consultar dubtes, us podeu resoldre qüestions entre vosaltres i ens podem avisar quan hi hagi canvis/novetats del dia a dia.
Informació molt breu de "normes d'ús":
- Cal redactar correctament ("Hola...", "Tinc un dubte sobre...", "Em podeu ajudar a enentre-ho...", "Gràcies...", etc.). NO ÉS UN XAT DE WHATSAPP!
- Cal ser respectuós amb tots i totes les participants (res de llenguatge violent o malsonant).
- Recordeu que tothom tenim una vida fora de l'institut! Hi ha moments/horaris on probablement no rebreu resposta: caps de setmana, nits, hores abans d'un exàmen... Tingueu previsió per preguntar coses a temps!
- Va, ja no us dic res més... Segur que li treurem suc!
Atentament,
Maria Piera
Informació molt breu de "normes d'ús":
- Cal redactar correctament ("Hola...", "Tinc un dubte sobre...", "Em podeu ajudar a enentre-ho...", "Gràcies...", etc.). NO ÉS UN XAT DE WHATSAPP!
- Cal ser respectuós amb tots i totes les participants (res de llenguatge violent o malsonant).
- Recordeu que tothom tenim una vida fora de l'institut! Hi ha moments/horaris on probablement no rebreu resposta: caps de setmana, nits, hores abans d'un exàmen... Tingueu previsió per preguntar coses a temps!
- Va, ja no us dic res més... Segur que li treurem suc!
Atentament,
Maria Piera
(Encara no s'ha enviat cap anunci.)