Pla de treball LL2
Cultura Audiovisual ll
Pla de treball del Lliurament 2
Continguts
Publicitat.
- Funcions de la publicitat.
- Tipus de publicitat.
- graus de significació.
- Codis de significació
- La indústria de la seducció.
- La fotografia de moda i publicitat
- Màrqueting viral.
- Publicitat de guerrilla
- Vocabulari
Seqüència de treball
1. Llegeix el material d'estudi indicat en Recursos.
2. Visiona i comenta els vídeos enllaçats a L2AC1_Curtmetratges_LL2
- Representarà el 9% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és construir un discurs crític sobre la matèria i mostrar construccions peculiars que obriran la imaginació a més de reflexionar sobre continguts globals.
3. Visiona i comenta els vídeos enllaçats a L2AC2_Llargmetratges_LL2
- Representarà el 9% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és construir un discurs crític sobre la matèria i mostrar construccions peculiars que obriran la imaginació a més de reflexionar sobre continguts globals.
4. Resol el qüestionari L2AC3_qüestionari_Publicitat.
- Representarà el 18% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és consolidar els continguts teòrics del lliurament.
5. Fes la tasca L2ACR4_Publicitat i Cinemagraph
- Representarà el 40% de la nota del lliurament.
- Cal presentar 3 activitats a la vegada.
- L'objectiu és consolidar els continguts teòrics del lliurament.
- També cal compartir amb la resta de companys i companyes el teu treball, penjant-lo en el fòrum L2AC5_Resultats Cinemagraph a compartir (6%).
6. Fes una intervenció en el fòrum L2AC6_Publicitat de crítica social (9%)
- Representarà el 9% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és destriar i conèixer què hi ha per aportar una visió personal del tema.
7. Fes una intervenció en el glossari L2AC7_Exemples de publicitat (6%)
- Representarà el 9% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és relacionar exemples de la realitat dins els paràmetres de la teoria del tema.
Modifié le: samedi 19 octobre 2019, 13:44