Cultura Audiovisual / bloc 1

Pla de treball del Lliurament 2

Continguts

FOTOGRAFIA l: DE LA CÀMERA ESTENOPEICA A L'APLICACIÓ MÒBIL.

Temes a treballar:

  • Els controladors de la càmera fotogràfica.


Seqüència de treball

1. Llegeix el material d'estudi indicat en Recursos.  A l'apartat Recursos (Material d'estudi), trobareu els següents documents: 

  • Controladors de la càmera. Introducció als continguts del lliurament.
  • L'objectiu
  • El diafragma
  • L'obturador
  • L'enfoc i el control de la profunditat de camp
  • El visor 
  • Resum i HDR


A l'apartat Activitats d'avaluació trobareu els enunciats de les activitats proposades. N'hi ha tres de principals.  Llegiu-ne detingudament les orientacions així com la tècnica que cal emprar i el format del treball. Les activitats són:

1. Resol el qüestionari L2AC1_els controladors de la càmera.

  • Representarà el 32% de la nota del lliurament.
  • L'objectiu és consolidar els continguts teòrics del lliurament 

2. Realitza l'activitat L2ACR2_Luminograma + HDR + poca profunditat de camp.

  • Representarà el 50% de la nota del lliurament repartida en 25% pel luminograma + 10% per les imatges HDR + 15% per la imatge a poca profunditat de camp.
  • L'objectiu és portar a la pràctica i experimentar al màxim amb la càmera o les opcions de les aplicacions del mòbil per tal d'interioritzar els coneixements del lliurament 

3. Envia el resultat del teu luminograma més espectacular i de la teva imatge amb poca profunditat a L2AC3_resultats de luminogrames i poca profunditat de camp per compartir.

  • Representarà el 9% de la nota del lliurament.
  • L'objectiu és fixar-se amb el que fa la resta de companys i companyes de l'aula, preguntar-se com ho han fet, a més de mostrar la pròpia obra en públic, explicant-la breument. 

4. Busca i mostra algun/a artista que experimenti fotos fetes amb molts segons a L2AC4_Artistes que treballin amb "llarga exposició" (9%).

  • Representarà el 9% de la nota del lliurament.
  • L'objectiu és fixar-se amb el que fa la resta de companys i companyes de l'aula, preguntar-se com ho han fet,a  més de mostrar la pròpia obra en públic, explicant-la breument. 

Darrera modificació: dilluns, 20 d’abril 2020, 07:31