Pla de treball
Pla de treball
Cultura Audiovisual ll bloc 1. Lliurament 5
LLENGUATGE AUDIOVISUAL.
Temes a treballar:
Aspectes morfològics i sintàctics del llenguatge audiovisual.
PLA DE TREBALL
Per a realitzar les activitats d'aquest lliurament caldrà que seguiu els passos següents:
A l'apartat Recursos (Material d'estudi), trobareu els següents documents:
- Vídeo digital
- Chroma Key (*)
- Efectes especials (*)
- Realitat augmentada
(*) repetit en lliuraments anteriors
Seqüència de treball
1. Llegeix el material d'estudi indicat en Recursos.
2. Visiona i comenta els vídeos enllaçats a L5AC1_Curtmetratges_LL5
- Representarà el 9% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és construir un discurs crític sobre la matèria i mostrar construccions peculiars que obriran la imaginació a més de reflexionar sobre continguts globals.
3. Visiona i comenta els vídeos enllaçats a L5AC2_Llargmetratges_LL5
- Representarà el 9% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és construir un discurs crític sobre la matèria i mostrar construccions peculiars que obriran la imaginació a més de reflexionar sobre continguts globals.
- Representarà el 20% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és recordar conceptes de la teoria del lliurament.
5. Tramet L5ACR4_Preparant un portafoli digital
- Representarà el 4% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és mostrar al professorat el desenvolupament del portafoli.
6. Tramet l'enllaç del vídeo CUB i l'enllaç del portafoli L5ACR5 CUB + Portafoli digital
- Representarà el 50% de la nota del lliurament, dividida entre 30% al CUB i el 20% al portafoli.
- L'objectiu és desenvolupar i practicar coneixements teòrics tot experimentant amb les eines.
7. Mostra el treball propi a L5AC6_Resultats de portafoli a compartir
- Representarà el 4% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és visibilitzar, conèixer i comparar per aprendre de les diferents propostes d'alumnat.
8. Mostra el treball propi a L5AC6_Resultats de CUB a compartir
- Representarà el 4% de la nota del lliurament.
- L'objectiu és visibilitzar, conèixer i comparar per aprendre de les diferents propostes d'alumnat.