Llengua estrangera francès II, pla de treball del Lliurament 3

Objectius:

  • Apropar-se al funcionament del discurs argumentatiu i estudiar la seva estructura per poder redactar un text argumentatiu en francès .
  • Donar la seva opinió i argumentar sobre un tema d'actualitat.
  • Saber discutir i oposar-se, refutar un argument.
  • Saber expressar la causa i la conseqüència.
  • Saber expressar la simultaneïtat i la manera.
  • Estudiar el lexic de la familia i de les relacions de parella

Continguts i criteris d'avaluació:

Abans de fer les Activités d'évaluation, es imprescindible treballar els continguts presentats en l'apartat Ressources i fer les Activités d'apprentissage. Aquestes activitats us preparen per fer les Activités d'évaluation correctament.

Per a l'avaluació de la vostra expressió escrita es tindrà en compte:

  • La coherència de les frases (en aquest nivell de llengua no cal fer frases molt complexes; és millor fer frases simples i senzilles però correctes)
  • L'ús adequat del vocabulari treballat
  • La correcció ortogràfica (utilitzeu el corrector de textos i el diccionari)
  • L'ús adequat de la puntuació (punts, comes, etc.) i la separació en paràgrafs per fer els textos més entenedors.
  • L'interès i l'esforç a lliurar tasques adequades i personals.

Ressources

  • En primer lloc, descarregueu i consulteu el document anomenat Dossier de Travail 3. Pretén facilitar-vos la comprensió dels aspectes lexicals i gramaticals relacionats amb el lliurament.
  • Esperem que aquest Dossier de Travail 3 us resulti útil; teniu-lo a mà i consulteu-lo en el moment de fer les activitats d'aprenentatge i, sobretot, les activitats d'avaluació contínua,

Activitats d'aprenentatge

  • L3AP1_Exercices pratiques en ligne:  > proposta d'activitats extretes d'Internet per treballar els continguts gramaticals del Dossier 3. (no s'avalua)

  • L3AP2_Compréhension écrite et orale, "Mariage au mexique": > aquest qüestionari us ajudarà a situar-vos davant del que ens proposem treballar, és a dir parlar de la parella, utilitzar els connectors cronològics i lògics de causa i conseqüència. Hi ha exercicis de comprensió escrita i oral. (no s'avalua però s'ha de fer per poder accedir a les tasques d'avaluació)
  • L3AP3_Compréhension écrite, "la vie en solo ou en couple": > es tracta d'un qüestionari per treballar la comprensió escrita i adquirir més vocabulari. (no s'avalua però s'ha de fer per poder accedir a les tasques d'avaluació.)
  • L3AP4_L'argumentation, > es tracta d'un qüestionari per treballar la estructura del text argumentatiu, la coherència textual i familiaritzar-vos amb alguns connectors. (no s'avalua)
  • L3AP5_forum: la famille, c'est important pour vous ?> fòrum de participació al curs. (no s'avalua)
  • Les activitats L3AP1, L3AP2, L3AP3, L3P4 i L3AP5 s'han de completar per a poder accedir a les activitats d'avaluació.

Aquestes activitats no reben nota però és imprescindible fer-les abans de fer les activitats d'avaluació ja que us preparen per a lliurar satisfactòriament les activitats avaluables.

Activités d'évaluation

  • L3AC1_Test de fin de Remise 3: es tracta d'un qüestionari sobre els continguts del lliurament; el pes d'aquesta activitat en la nota del lliurament és del 30%.
  • L3ACR2_Expression écrite 3: 50% de la nota final del lliurament (Per redactar el vostre text, seguiu les pautes que se us indiquen en l'enunciat. Rebreu la correcció i el comentari de la professora).
  • L3ACR3_Participons à un débat: 20% de la nota del lliurament. Es tracta d'una tasca de participació oral. Heu de penjar el vostre fitxer àudio al fòrum. Rebreu (fora del fòrum) la correcció del professor a la tasca habilitada per les retroaccions personals.

Les tres activitats d'avaluació es puntuen sobre 10 i després se'n fa la mitjana ponderada.

Darrera modificació: divendres, 14 de setembre 2018, 13:25