Llengua estrangera francès I (bloc 2), pla de treball del Lliurament 2

Objectius:

  • Utilitzar amb correcció el vocabulari i les estructures relacionades amb la descripció d'una persona.
  • Saber expressar afinitats, similituds i diferències.
  • Utilitzar correctament el present d'indicatiu dels verbs del 1r, 2n i 3r grups.
  • Utilitzar els pronoms tònics.
  • Utilitzar els comparatius i superlatius.
  • Saber descriure per escrit d'una manera detallada una persona, el seu físic, el seu caràcter, les seves qualitats i els seus defectes.

Contingut i criteris d'avaluació

Abans de fer les Activités d'évaluation, es imprescindible treballar els continguts presentats en l'apartat Ressources i fer les Activités d'apprentissage. Aquestes activitats us preparen per fer les Activités d'évaluation correctament.

Per a l'avaluació de la vostra expressió escrita es tindrà en compte:

  • La coherència de les frases (en aquest nivell de llengua no cal fer frases molt complexes; és millor fer frases simples i senzilles però correctes)
  • L'ús adequat del vocabulari treballat
  • La correcció ortogràfica (utilitzeu el corrector de textos i el diccionari)
  • L'ús adequat de la puntuació (punts, comes, etc.) i la separació en paràgrafs per fer els textos més entenedors.
  • L'interès i l'esforç a lliurar tasques adequades i personals.

Ressources

  • En primer lloc, descarregueu i consulteu el llibre anomenat Dossier de Travail 2. Pretén facilitar-vos la comprensió dels aspectes lexicals i gramaticals relacionats amb el lliurament.
  • Esperem que aquest Dossier de Travail 2 us resulti útil; teniu-lo a mà i consulteu-lo en el moment de fer les activitats d'aprenentatge i, sobretot, les activitats d'avaluació contínua,

Activitats d'aprenentatge

  • L2AP1_Exercices pratiques en ligne (Dossier 2) :  > proposta d'activitats extretes d'Internet per treballar els continguts lexicals i gramaticals del segon lliurament. (no s'avalua)
  • L2AP2_Test de compréhension orale et écrite : On est bien comme ça !  > a partir d'uns fitxers àudios i d'uns textos escrits, haureu de realitzar petits exercicis de comprensió oral i escrita. Teniu dos intents. (no s'avalua)
  • L2AP3_Test sur les comparatifs et superlatifs : > qüestionari per treballar més a fons les estructures de la comparació. (no s'avalua)
  • L2AP4_Compréhension écrite: la société de l'image :  > qüestionari amb dos intents per treballar la comprensió escrita (no s'avalua)
  • L2AP5: forum : chacun son style :> fòrum d'aprenentatge i de participació al curs. (no s'avalua)
  • Les activitats L2AP1, L2AP2, L2AP3, L2AP4 i L2AP5 s'han de completar per poder accedir a les activitats d'avaluació.

Aquestes activitats no reben nota però és imprescindible fer-les abans de fer les activitats d'avaluació ja que us preparen per a lliurar satisfactòriament les activitats avaluables.

Activités d'évaluation

  • L2AC1_Test de fin de Remise 2 : és un qüestionari i el pes d'aquesta activitat en la nota del lliurament és del 30%.
  • L2ACR2_Expression écrite : 50% de la nota final del lliurament (Per redactar el vostre text, seguiu les pautes que se us indiquen en l'enunciat. Rebreu la correcció i el comentari de la professora)
  • L2ACR3 _Participez au forum : Le questionnaire de Proust: és una petita participació escrita en un fòrum. 20% de la nota final del lliurament. (Per redactar el vostre text, seguiu les pautes que se us indiquen en l'enunciat.) Es puntua segons escala de criteris que trobareu a la tasca.

Cada activitat d'avaluació es puntua sobre 10 i després se'n fa la mitjana ponderada.

Darrera modificació: dilluns, 16 de setembre 2019, 11:53