Llengua estrangera I (bloc 2), pla de treball del Lliurament 1

Objectius:

  • Utilitzar amb correcció el vocabulari i les estructures relacionades amb la descripció d'un objecte.
  • Utilitzar correctament el " présentati f", els diferents determinants i els adverbis d'intensitat.
  • Utilitzar l'adjectiu qualificatiu: gènere i nombre.
  • Utilitzar els pronoms relatius simples " qui " i " que " per a construir frases complexes.
  • Saber descriure per escrit d'una manera detallada un objecte, les seves característiques i qualitats, el seu funcionament i la seva utilitat.

Contingut i criteris d'avaluació

Abans de fer les Activités d'évaluation, es imprescindible treballar els continguts presentats en l'apartat Ressources i fer les Activités d'apprentissage. Aquestes activitats us preparen per fer les Activités d'évaluation correctament.

Per a l'avaluació de la vostra expressió escrita es tindrà en compte:

  • La coherència de les frases (en aquest nivell de llengua no cal fer frases molt complexes; és millor fer frases simples i senzilles però correctes)
  • L'ús adequat del vocabulari treballat
  • La correcció ortogràfica (utilitzeu el corrector de textos i el diccionari)
  • L'ús adequat de la puntuació (punts, comes, etc.) i la separació en paràgrafs per fer els textos més entenedors.
  • L'interès i l'esforç a lliurar tasques adequades i personals.
  • Lliurar treballs copiats d'Internet o copiats d'altres companys de forma reiterada, la utilització abusiva i sistemàtica del traductor electrònic sense reflexió i la manca de respecte en els fòrums o en el correu intern, seran motiu per no rebre puntuació mínima en les activitats lliurades.

Ressources

  • En primer lloc, descarregueu i consulteu el llibre anomenat Dossier de Travail 1. Pretén facilitar-vos la comprensió dels aspectes lexicals i gramaticals relacionats amb el lliurament.
  • Esperem que aquest Dossier de Travail 1 us resulti útil; teniu-lo a mà i consulteu-lo en el moment de fer les activitats d'aprenentatge i, sobretot, les activitats d'avaluació contínua,

Activités d'apprentissage

  • L1AP1_Exercices pratiques en ligne (Dossier 1):  > proposta d'activitats extretes d'Internet per treballar molts continguts del primer lliurament. (no s'avalua)
  • L1AP2_Activité d'introduction: de quoi parle-t-on ?: aquest qüestionari us ajudarà a situar-vos davant del que ens proposem treballar, és a dir com descriure un objecte. (no s'avalua)
  • L1AP3_Compréhension orale et grammaire: à l'aéroport: > a partir d'un audio, es posa l'accent sobre les estructures que s'utilitzen en francès per a descriure d'una manera aproximada. (no s'avalua)
  • L1AP4_Révision des déterminants sur une chanson: aquest qüestionari us proposa treballar i reflexionar sobre els diferents usos dels determinants en francès. (no s'avalua)
  • L1AP5_Compréhension écrite: Sans télé (semestre 1) / Quand les ados nous parlent autos (semestre 2) > qüestionari per treballar la comprensió escrita (no s'avalua)
  • L1AP6_Forum : sur une île déserte > fòrum d'aprenentatge de participació al curs (no s'avalua)
  • Les activitats L1AP2, L1AP3, L1AP4, L1AP5 i L1AP6 s'han de completar per poder accedir a les activitats d'avaluació.

Aquestes activitats no reben nota d'avaluació contínua però és imprescindible fer-les abans de fer les activitats d'avaluació ja que us preparen per a lliurar satisfactòriament les activitats avaluables.

Activités d'évaluation

  • L1AC1_Test de fin de Remise 1: el pes d'aquesta activitat en la nota del lliurament  és del 20%.
  • L1AC2_Test de compréhension orale:aquest qüestionari us permetrà a partir de dos documents àudio autèntics treballar la comprensió oral. El pes d'aquesta activitat és del 10%.
  • L1ACR2_Expression écrite : 50% de la nota final del lliurament (Per redactar el vostre text, seguiu les pautes que se us indiquen en l'enunciat. Rebreu la correcció i el comentari del professor)
  • L1ACR3_Participez au forum: Qu'est-ce que c'est ?: heu de realitzar un fitxer àudio que penjareu al fòrum seguint les pautes de l'enunciat. El pes d'aquesta activitat és del 20 %

Cada activitat d'avaluació es puntua sobre 10 i després se'n fa la mitjana ponderada.

Darrera modificació: dilluns, 16 de setembre 2019, 11:36